1-zdejmujesz pokrywe silnika
1a-3 swiece sa dostepne po zdjeciu cewek z fajkami.
2-odpinasz wszystkie czujniki podpiete do kolektora,przpustnicy,rury filtra powietrza,
3-odpinasz wszystkie wezyki podcisnienia,weze od podgrzewania przepustnicy(od dolu na przepustnicy 2 wezyki- moze poleciec plyn)
4-demontujesz puszke filtra powietrza wraz z rurą
5demontujesz kolektor z przodu bodajze 7 srub i z tyłu kilka
6- demontujesz egr (z tyłu kolektora takie cudo z metalowa rurą -trzyma sie na 2 srubach
7-gdy kolektor poluzowany upewnij sie ze wszystkie przewody i wezyki sa odpiete bo podczas podnoszenia kolektora moga zostac urwane jak beda podlaczone.
8-podnosisz kolektor i go zdejmujesz(uwazaj zeby jakies paprochy nie powpadaly do srodka silnika).Sprawdz stan uszczeli pod kolektorem. Moze juz nie istniec lub nie nadawac sie do ponownego zalozenia.Koszt takiej to ponad 100pln wiec ja sobie wyzezbilem z kawakla cienkiej gumy.
9-zdejmujesz kable wn z pozostalych 3 swiec i masz juz wszystko na wierzchu.
Co do swiec to nie wiem.Zawsze koles w sklepie mi dobieral i byly ok.Teraz chyba mam ngk.A co wlasciwie ci sie dzieje ze swiece zmieniasz?