Forum > Lantra

[Lantra J2] Wymiana czy regeneracja wahaczy?

<< < (4/17) > >>

Złośnik:
Mam kolego mam komplet :)
Dodatkowo 2-3 brechy metrowe ale warto wiedzieć jaka nakrętka wchodzi na nowy sworzeń aby ją wcześniej kupić :) Oglądałem oczywiście wiele tych filmików i przewertowałem trochę stron - należę do tych co się najpierw rozglądają i ewentualnie pytają ale czasem warto wcześniej wiedzieć czy coś na łeb nie spadnie. Do kompletu brakuje klucza udarowego ale może doposażę się w elektryczny :) Wiem, że warto - rozkłada się zawieszenie jak klocki lego. No ale póki co powalczę z brechami i wybijakiem sworznia. Też powinno dać radę. Wahacz był ściągany do montażu poprzednich tulei więc nakrętka i sworzeń nie są od momentu gdy fabryka wydała auto więc sworzeń nie przyrósł mam nadzieję na wieki :) Końcówki w zeszłoroczne lato wybijałem młotkiem 2 kilowym bez problemu :) Wahacze demontowałem kiedyś przedłużkę robiąc z 2 metrowej rury wydechu więc wiem jak ciężko te śruby trzymają :) Z tego co widzę to zasadniczo wahacz jak wahacz - on trzyma kolumnę aby nie rozjechała się na boki ani do przodu i do tyłu - czyli trzyma w pionie więc tu już kwestia dowolna kiedy go rozepnę, amor od kolumny na zdjętych kołach :) Pozdrawiam :)

Zbyszek:

--- Cytat: "Złośnik" ---warto wiedzieć jaka nakrętka wchodzi na nowy sworzeń aby ją wcześniej kupić :)
--- Koniec cytatu ---

Sworznie sprzedawane są z nakrętkami.

Hants:
Co to są 'brechy'?

albert:
Łomy. Mogą być o różnych końcówkach.  ;-)

Hants:
Chyba trzeba zrobic takie FAQ ze zdjęciami i nazwami części auta oraz narzędzi... uprosci to komunikację :-)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej