Forum > Lantra
[Lantra J2] Wymiana czy regeneracja wahaczy?
Złośnik:
Mam kolego mam komplet :)
Dodatkowo 2-3 brechy metrowe ale warto wiedzieć jaka nakrętka wchodzi na nowy sworzeń aby ją wcześniej kupić :) Oglądałem oczywiście wiele tych filmików i przewertowałem trochę stron - należę do tych co się najpierw rozglądają i ewentualnie pytają ale czasem warto wcześniej wiedzieć czy coś na łeb nie spadnie. Do kompletu brakuje klucza udarowego ale może doposażę się w elektryczny :) Wiem, że warto - rozkłada się zawieszenie jak klocki lego. No ale póki co powalczę z brechami i wybijakiem sworznia. Też powinno dać radę. Wahacz był ściągany do montażu poprzednich tulei więc nakrętka i sworzeń nie są od momentu gdy fabryka wydała auto więc sworzeń nie przyrósł mam nadzieję na wieki :) Końcówki w zeszłoroczne lato wybijałem młotkiem 2 kilowym bez problemu :) Wahacze demontowałem kiedyś przedłużkę robiąc z 2 metrowej rury wydechu więc wiem jak ciężko te śruby trzymają :) Z tego co widzę to zasadniczo wahacz jak wahacz - on trzyma kolumnę aby nie rozjechała się na boki ani do przodu i do tyłu - czyli trzyma w pionie więc tu już kwestia dowolna kiedy go rozepnę, amor od kolumny na zdjętych kołach :) Pozdrawiam :)
Zbyszek:
--- Cytat: "Złośnik" ---warto wiedzieć jaka nakrętka wchodzi na nowy sworzeń aby ją wcześniej kupić :)
--- Koniec cytatu ---
Sworznie sprzedawane są z nakrętkami.
Hants:
Co to są 'brechy'?
albert:
Łomy. Mogą być o różnych końcówkach. ;-)
Hants:
Chyba trzeba zrobic takie FAQ ze zdjęciami i nazwami części auta oraz narzędzi... uprosci to komunikację :-)
Nawigacja
[#] Następna strona