Autor Wątek: GASNIE ... SZARPIE ...  (Przeczytany 1368 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

siwyyy17

  • Gość
GASNIE ... SZARPIE ...
« dnia: 15 Marzec 2009, 20:59:37 »
problem mam taki nie jestem mechanikiem i sie nie znam to odrazu... a wiec tak od pewnego czasu szarpało mi autem miałem przebicie na kablach wymienilem swiece i kable ;) ale problem nie znikl autem dalje podczas jazdy szarpie (zabkuje jak zaba) i jeszcze czasami nagle zapala sie kontrolka oleju i auto gasnie ;/ dlaczego tak sie moze dziac ?? co moze byc przyczyna ??

Grzesik1

  • Gość
GASNIE ... SZARPIE ...
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Marzec 2009, 16:04:14 »
;o jest olej? zmieniany? ile auto ma przebiegu? kiedy zmieniany był filtr paliwa i powietrza

siwyyy17

  • Gość
GASNIE ... SZARPIE ...
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Marzec 2009, 22:57:11 »
olej jest zmieniany był z pół roku temu od tego czasu auto zrobilo 6 tysiecy km (chyba nie duzo)

przebieg auta to 198tys

filtr paliwa i powietrza byl zmieniany takze pol roku temu

dodam ze dzisiaj jeszcze zmienilem silniczek krokowy (na nie nowy ale uzywany - przed zalozeniem jeszcze go czyscilem). zerkalem nawet do filtru paliwa czy jakiegos syfu nie nalapalo ale czysciutko bylo... wtryski z tego co patrzyl kolega (mechanik) mowi ze z nimi wszystko ok !!
a autem dalej szarpie...;/

Grzesik1

  • Gość
GASNIE ... SZARPIE ...
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Marzec 2009, 08:36:52 »
akurat krokowy nie ma nic do tego :)

siwyyy17

  • Gość
GASNIE ... SZARPIE ...
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Marzec 2009, 20:01:19 »
może masz racje ze krokowy nie ma nic do tego !! ale ja jestem zielony i jedynie to co przypsuzczam i cos w necie wyczytam to sprawdzam...
grzesik nie masz zadnego pomysłu dlaczego może się tak dziać ??

Grzesik1

  • Gość
GASNIE ... SZARPIE ...
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Marzec 2009, 22:29:43 »
oprócz szarpania występują jakieś kłopoty? wszystkie wskaźniki kontrolki itp działają prawidłowo?

siwyyy17

  • Gość
GASNIE ... SZARPIE ...