Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Temperatura płynu

<< < (5/6) > >>

Hulltay:
To okazuje się że pod maską siedzi kolejny przydatny element:) dzięki za potwierdzenie.

stolek6:

--- Cytat: "zkit" ---Ja również potwierdzam, że tak jest. Na marginesie to nasze hultaje szybko się nagrzewają i dobrze grzeją. Jest to zasługa podgrzewacza płynu, który znajduje się za silnikiem.
--- Koniec cytatu ---


Z tym dobrze grzeja to nie przesadzaj ;) ja tam na ogrzewanie troche nazekam , ale moze zmarzlak jestem :) ale faktycznie jak na diesla przy -20 osiagniecie pelnej temperatury po ok 4-5 km to wynik rewelacja. I wyjasnilo mi to sklret szybkiego nagrzewania. Jutro pochwale sie tym w pracy , bo koledzy z dieslami , jak mowilem ze nawet po 3 km (trasa) silnik jest cieply, to patrzyli z niedowierzaniem :)

lorarr:
Potwierdzam, jak użytkowałem 2,0 CRDi to wskazówka nie wchodziła poza połowę. Latem w korkach przy 3/4 załączał mi się wentylator.

Arni71:

--- Cytat: "Hulltay" ---To okazuje się że pod maską siedzi kolejny przydatny element:) dzięki za potwierdzenie.
--- Koniec cytatu ---


ja w swoim Santku też znalazłem to ustrojstwo ale czy działa?? trudno powiedzieć, w takcie jazdy faktycznie odcinek do 4-5km wystarczy żeby wskazówka wspięła się na swoje miejsce ale na wolnych obrotach na postoju to nie bardzo to pomaga  :-( .
W najbliższym czasie odstawie Santka do mechaniora żeby mi sprawdził/wymienił świece żarowe to poproszę go żeby mi ten podgrzewacz sprawdził ewentualnie uruchomił :)

Hulltay:
Panowie tak w kwestii szybkości nagrzewania silnika, to wydaje mi się że nie można zbytnio uogólniać tematu, ponieważ ma wpływ ma tu kilka czynników: ustawienie temperatury wewnątrz pojazdu, sposób jazdy, temperatura na zewnątrz, działający podgrzewacz. U mnie przy -15 na zewnątrz, działającym podgrzewaczu, temp. wewnątrz ustawionej na początku na 22 st. i spokojnej jeździe (max do 2,5 tys obr) do pierwszej kreski na wskaźniku temp., silnik potrzebuje 7-8 km aby osiągnąć nominalną temperaturę pracy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej