Forum > Getz
świece żarowe
kiboo:
Wracam od znajomego mechanika tylko odpalił i,,świece może jedna, do wymiany i zobaczymy filterek paliwa ale dopiero w poniedziałek rano"
Zobaczymy w poniedziałek
Dzięki za odzew
RADTUS
p.s pozdrowienia dla autora wątku od Kaszuba mieszkającego w Krakowie
Dzięki <piwo>
Z jakiej części Kaszub?
marekityle:
--- Cytat: "kiboo" ---zobaczymy filterek paliwa
--- Koniec cytatu ---
to może być podstawowa przyczyna, ja bym jeszcze sprawdził filtr powietsza - w pierwszej chwili zapomniałem że zawsze jak diesel słabnie to wymniecnia się filtr paliwa i czyści filtr powietsza
kiboo:
Witam
Wczoraj wymienione 3 świece żarowe (troszkę się pomęczył mechanik żeby dojść do nich :-D ) i filtr paliwa. Po odbiorze wszystko ok nagrzewanie b. krótkie obroty równe . Dzisiaj rano powtórka z przed paru dni: długi czas nagrzewania i po uruchomieniu ,,skaczące" obroty .Wszystko wraca do mormy po rozgrzaniu silnika .PALIWO <co?>
Do włascicieli Gatzków z diselkiem ;jakie macie obroty po uruchomieniu ,,na zimno'' mi oscylowały przy 1000 ,teraz po odpaleniu koło 800 ,,skaczą " słychac nieregularną pracę. :-?
RADTUS:
okolice 1000 +/- 50 w zalezności od ilości wł odbiorników "prądu"
marekityle:
kiboo,
A nie zatankowałeś czasem jakiegoś wynalazku w postaci BIO ON – to jest gęstsze paliwo i potrafi przytykać filtry przy niskich temperaturach czyli nie należy używać w zimie.
Może to jeszcze być np. padnięty czujnik temperatury w urządzeniu rozruchowym czy coś w tym stylu i elektronika pompy wtryskowej „myśli” że silnik jest ciepły i przez to podaje za mało paliwa (w uproszczeniu pomijając kąt wtrysku) mamy wtedy za niskie obroty na zimnym silniku a jak silnik się zagrzeje to jest lepiej
Nawigacja
[#] Następna strona