tez tak miałem... ale u mnie wystarczyło podpompować opony bo jak się okazało było trochę za mało powietrza mimo, że nie było widać. Napompowałem do 2.2-2.4 i drgania ustały.... potem zmieniłem opony i drgań nie zauważam. U mnie pojawiało się ok 80km/h i kończyło ok 130. Drgania bardzo czuć było na kierownicy... jak wibracje w telefonie tylko o większej amplitudzie bez względu numerek biegu. Myślałem, że to zawieszenie, wał, maglownica, drążki i różne inne.... a to trzeba było napuścić trochę powietrza do balonu - może opony były już trochę zużyte bo to był ich ostatni sezon tak więc polecam sprawdzić stan opon, wyważenie itp.

W sumie to jak to by była podpora wału to drgania byłoby czuć nawet na 1 czy 2 biegu przy odpowiednio wysokich obrotach - zobacz ile masz obrotów jak zaczyna drgać.... potem ustaw tyle samo np na 2 biegu... i zobacz... jak nie to szukaj przyczyny w tym co zmienia swoją pracę w zależności od prędkości... jak dla mnie to opony lub coś koło tego.