Forum > Trajet

Brak sygnałów świetlnych z kierunkowskazów przy ryglowaniu.

(1/2) > >>

TomCat:
WITAM.

Od kilku dni zauważyłem, że podczas zamykania z pilota auta nie sygnalizuje sie ten manewr mignięciem kierunkowskazów. Przy otwieraniu jest poprawnie..dwukrotny sygnał świetlny. Spotkał się ktoś z szanownych forumowiczów z podobnym problemem (moze niekoniecznie w TRAJECIE)?? Jak i gdzie szukać przyczyn tego stanu? Znalazłem w necie opis identycznego problemu ale występującego w VW Pasacie...jednak nie chciałbym sugerować się inną marką aby nie wywołać w swoim aucie większych problemów...prosze o pomoc..

jarekezg:

--- Cytat: "TomCat" ---jednak nie chciałbym sugerować się inną marką aby nie wywołać w swoim aucie większych problemów
--- Koniec cytatu ---

A co ma marka auta do centralki zamka??

TomCat:
Witam. Niestety problem mam rozwiązany połowicznie. Okazuje sie, że sygnalizacja kierunkami informuje bynajmniej w przypadku tego modelu o uzbrojeniu alarmu. Przypadkowo na parkingu coś mnie naszło i po zamknięciu z pilota auta podszedłem do klapy bagażnika, łapie za za klamkę a ona otwarta(sic!). Więc przekręciłem kluczykiem w zamku i mignęły kierunki. Po otwarciu z pilota zamek w klapie nie zareagował. Wniosek taki , że nie działa sterowanie zamka centralego ryglowania w klapie bagaznika. I mimo, ze mam instrukcję obsługi do Trajeta nie mogę namierzyć w niej informacji, który to może być bezpiecznik, czy chociażby obwód elektryczny. Czy może ktoś z Was jest w stanie mi pomóc swoją wiedzą na temat. Gdzie szukać bezpieczników o zamka centralnego??

teyfi:
Witam,
Bezpieczniki w Trajecie są pod deską rozdzielczą, w anglikach jest to pod kierownicą z prawej strony, w europejskiej wersji może być pod kierownicą z lewej, pod klapką, to jest w tym samym miejscu gdzie reszta bezpieczników. Od tyłu tablicy z bezpiecznikami są przekaźniki między innymi do centralnego zamka. Po prawej stronie przed progiem jest wtyczka z przewodami między innymi do centralnego. Spróbuj poszukać jakiegoś przerwania na kabelkach pod gumową osłoną w miejscu gdzie tylna klapa na zawiasach chodzi - tam w Trajetach czasem się coś urywało, przecierało. Pozdrawiam

TomCat:
Witam. Dzięki za podpowiedź. Chociaż muszę, przyznać, że jednym z plusów tej awarii było to, że udało mi się zdobyć całą kompletną dokumentację naprawczą do Trajeta i co najważniejsze ze schematami elektrycznymi. Wiem już które wiązki mam sprawdzać i na jakich pinach co jest istotne przy eliminowaniu przetarć przewodów...na razie jestem na etapie oczekiwania na wolny czas kiedy to bedę mógł się zabrać za poszukiwania usterki. A co sądzicie o możliwości rozprogramowania się w centralce zamka centralnego sekcji, która steruje sygnałem ryglującym zamek w klapie? Czy sygnał ryglujący zamki jest wspólny dla wszytkich czy osobny dla poszczególnych obwodów? Takie sugestie przytaczał znajomy, twierdząc, ze w VW Passacie miał analogiczny problem...pzdr.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej