Forum > Accent

[Accent MC] Za wysoka temperatura płynu chłodzącego, zimny p

(1/3) > >>

vesoly:
Mam następujący problem.
Zauważyłem od pewnego czasu, że przełączanie na LPG (instalacja sekwencyjna IV gen Landi Renzo) następuje dużo później i bardzo słabo działa ogrzewanie w samochodzie. Przy obrotach poniżej 2000 w kabinie jest zimno i z nawiewów leci zimne powietrze. Gdy obroty wzrosną powyżej 2000-3000 zaczyna lecieć cieplejsze powietrze ale  nie gorące.
Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego na desce rozdzielczej pokazuje wszystko tak jak kiedyś czyli po przejechaniu około 2-3 km osiąga połowę skali czyli pewnie jakieś 90-95stC. Jednak przy odczycie danych ze złącza OBD widzę, że temperatura płynu chłodzącego wynosi często ponad 100stC a momentami bez problemów wzrasta do 115-117st.C. Po zatrzymaniu samochodu po nawet dłuższej jeździe (30km) okazuje się, że zarówno płyn w zbiorniku pod maską jak i dochodzące do zbiornika rurki są zupełnie zimne. Poziom płynu w zbiorniku jest prawidłowy.
Liczę, że ktoś z Was podpowie z czego wynikają moje problemy i co mogło się uszkodzić.

Zbyszek:
Może czujnik temperatury płynu chłodzącego wariuje, podaje złe wartości do ECU.... tak gdybam.

sasek94:
Podepnij " komputer" od sekwencji do lapka... sprawdź czy czasem nie przestawiła Ci się temperatura przełączania.
Troche wysokie masz spalanie lpg. Przynajmniej jak na mój gust.
Ew. Termostat jeszcze lub zapowietrzony układ chłodniczy.
U mnie w Lc2 1,616v  spalanie lpg w granicach 7,5-9/100km.
Średnia prędkość( wyliczona z czasu działania instalacji[liczy godziny kiedy kluczyk na On] i kilometrów wychodzi jakieś 58km/h więc na emeryta nie jeżdzę).
Mam instalacje 4plus.. Jak coś to pytaj;) może bd umiał pomóc.

Hants:
zapchana chłodnica, padnięta pompa wody, zapowietrzony układ, walnięty termostat - trochę ciężko tak wróżyć..

stalowiak:
vesoly, układ chłodzenia odpowietrzony? Termostat sprawny? Obstawiam na którąś z tych dwóch rzeczy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej