Zawieszenie w i30 i ix20 (przód) pracuja podobnie i podobne dźwięki generują.
Tył faktycznie może mieć niekiedy tendencje do lekkiego uskoku, ale podobnie miał tył w Berlingo, nie zaskakuje mnie to, nie przeszkadza i żadnym razie nie stanowi niebezpieczeństwa. O takim zachowaniu auta wiedziałem po 1 jeżdzie próbnej
Myślę, że nie można porównywac ix20 do Aurisa bo to nie ta klasa auta. Nawet teraz cena Aurisa jest wyższa o ok 5 tys.
Wybierając auta porównywałem ix20 ze Skoda Fabia, , Fordem Fiestą, Clio itp, no ewentualnie honda Jazz, Opel Meriva, ale to już wyższa półka cenowa.
Spalanie na autostradzie pn-warszawa przy ( średniej pokazywanej z kompa 120 km/h ) wyniosło 8,5l. Przy predkościach 140-150km/h oscyluje w okolicach 10l, ale w momencie zakupu auta wiedziałem , że nie jest to auto autostradowe (chodzi tu zarówno o spalanie, jak i hałas z kół i z okolic szyb - to prawda). Ale dla mnie jest to samochód miejsko- rodzinny. Pewnie Toyota pali mniej (może masa i opory powietrza), a i pewnie lepszy silnik.
Ale znaczna część samochodów z silnikiem powyżej 110KM pali podobnie do ix20
( ja mam porównanie z citroenem C-Eleese i Hondą Civic)
W miescie nawet teraz spalanie nie przekracza mi 8l
Z auta jestem zadowolony, bo spełnia i mieści się w zalożeniach jakie stawiałem mu przed zakupem i po jeżdzie. Nie oczekiwałem nic więcej ponad to co zobaczyłem w salonie i 2 jazdach próbnych.
Jestem pewien, że gdybym ponownie miał wydać na auto max 49 tys to kupiłbym własnie ix20 ale i tu muszę przyznać Ci rację, gdybym miał wydać ok 60 tys na pewno kupilbym inne auto.
pozdrawiam i życzę zadowolenia z każdej jazdy