Autor Wątek: Wymiana paska rozrzadu silnik 1,5 16V (G4FK)  (Przeczytany 2793 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kudlaty

  • Gość
Wymiana paska rozrzadu silnik 1,5 16V (G4FK)
« dnia: 23 Czerwiec 2008, 23:42:37 »
Witam

Przymierzam się do wymiany paska.
Proszę o info jak maja być ustawione znaki i czy trzeba mieć jakieś "specjalne" blokady do kół ?

Jarek

  • Gość
[Accent X3] Wymiana paska rozrzadu silnik 1,5 16V (G4FK)
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Czerwiec 2008, 00:30:55 »
Przecież jest na stronce serwisowej, litości. :shock:

e-gen

  • Gość
[Accent X3] Wymiana paska rozrzadu silnik 1,5 16V (G4FK)
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Czerwiec 2008, 09:36:40 »
Przede wszystkim przed zdjęciem paska zrób fotki kół zębatych i ew. nanieś znaki na koła.

Oczywiście , że klucz do blokowania kół rozrządu byłby pomocny ale jeżeli będziesz mieć kogoś do pomocy to na pewno sobie poradzisz <ok>

Na hmaservice.com pomocne manuale.