Co do linków:
1. Tą opcję możesz sobie odpuścić, albo jeżeli chcesz grzebać w wałkach to już na pewno potrzebny Ci będzie komputer (stand alone) za 3000$ który ci takie zmiany skoryguje.
2. Przepustnica jak najbardziej tak!!
3. tłoki i korbowody tak ale o tej firmie nie słyszałem, coś bardziej popularnego (je piston, eagle itp, itd)
4. regulowane koło rozrządu, patrz punkt 1 dużo zabawy i profesjonalny warsztat żeby to ogarnąć.
5. Zbędne, koła pasowe mogą być standard
6. MAP sensor, też nie jest potrzebny
7. To samo niepotrzebne
8. Przepustnice już masz w 2 linku, po co Ci same koła?? Zbędne
9. Uszczelka jak najbardziej choć postawił bym na cometic'a (może do 2.0 robią)
10. Układ wydechowy PRO, bov, trochę dolotu
11. Jak wolisz czy brać sam kolektor i bawić się w dorabianie, czy polecieć po całości z gotowca
Tak to wygląda tak na szybko:)