Autor Wątek: na benzynie słabiej niż na gazie ? dlaczego tak jest  (Przeczytany 2441 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

daroreczek

  • Gość
na benzynie słabiej niż na gazie ? dlaczego tak jest
« dnia: 01 Marzec 2009, 21:06:17 »
<co?> witam wszystkich użytkowników lantry i innych modeli. Pisze po raz kolejny ponieważ, podajecie bardzo pomocne rady. Teraz chodzi mi o to ,ze w mojej lantrze mam instalacje gazową (LOVATO) i jeździ się super, na gazie są małe problemy z reduktorem ,ale to wiem i wymienię ,ale nurtuje mnie pytanie dlaczego?? gdy przełączę na benzynę auto nagle traci na mocy i czasem jak jadę na małych obrotach to sinik jak by nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa. Najgorzej gdy braknie gazu i rano muszę jechać na benzynie to jest dramat czasem muszę wciskać pedał gazu do dechy bo inaczej nie pojadę tak się dławi czy coś podobnego. Nie wiem co jest?? Jest to naprawdę nie komfortowe gdy się podjeżdza pod górkę a auto muszę do dechy wciskać gaz żeby jakoś pojechało. Jak już przekroczy 3000 obrotów to wtedy auto dużo lepiej się zbiera czuć ,ze jedzie ,ale to myślę ,ze na ten silnik nie jest to co powinno proszę o jakieś wskazówki z góry dzięki wszystkim pozdrawiam <piwo>

cezary46

  • Gość
na benzynie słabiej niż na gazie ? dlaczego tak jest
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Marzec 2009, 09:14:25 »
A filtr paliwa był wymieniany? Może już przytkany.

daroreczek

  • Gość
na benzynie słabiej niż na gazie ? dlaczego tak jest
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Marzec 2009, 14:31:26 »
nie filtra nie wymieniałem

sochacky

  • Gość
na benzynie słabiej niż na gazie ? dlaczego tak jest
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Październik 2009, 21:34:26 »
Stary post ale odpowiem: Miałem tak w lanosie, i chodziło o to że komputer po przełączeniu spowrotem na benzyne pracował na ustawieniach z gazu, i dostawał chyba za dużo (albo za mało, ale to nie ważne) benzyny. Poprosiłem panów od gazy żeby zainstalowali coś co instalują standardowo w autach w których wiedzą że problem występuje takie coś co przywraca komputer do ustawień fabrycznych w momencie przełączenia na benzynę. I od tej pory ten problem zniknął/znikł. A druga sprawa to jak jest to II generacja to chyba ma mixer i zwężony dolot, i na benzynie chodzi słabiej niż przed założeniem, więc może chodzić o obie rzeczy na raz.
Mam nadzieję że coś pomogę.