Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

Wymiana tylnich szczęk S-Coupe

<< < (2/3) > >>

BartBartez:
Pamiętajcie, że w II gen Scoupe cylinderki(tłoczki) są inne z lewej i z prawej strony.


--- Cytat: "on86" ---bębny od ponego
--- Koniec cytatu ---

Nigdy nie zrozumiem koreańczyków. Belka niby ta sama, szczęki też, bębny niby takie same a uszczelniacz od łożyska inny....

maspex:
Nie zebym watpil w Wachersa,ale lozysko bylo tak samo wlozone w drugim bebnie? Normalnie jest,ze lozyska wypadaja. Ja u siebie odkrecalem,to elegancko czysta szmata i wogole :D zakrecalem recznie na maxa i jest ok. A jak sie klucz polamal czy wygial nalezaloby wymienic klucze :P Teraz mozna za 120zl z wysylka dorwac podstawowy zestaw kluczy nasadowych Yato, jest naprawde wytrzymaly.

wachers:
w drógim kole od strony pasarzera siedziało dobrze łożysko. tylko od kierowcy włożone było pod prąd. tzn jak mamy skos stożka w taki sposób \
to skos łożyska był w przeciwną strone /
a powinno być w ten sposó \\
to taki prozaiczny i na klawiaturze przedstawiony przykład.

Tigersoft:
czyli skosy zamiast tak: \\ były tak: \/ ?????


da się tak wogóle?? skręciś i wogóle ? ze sie nie psosypało ??

wachers:
Spójrzcie

tu łożysko jest ustawione w taki sposób jaki powinien być, zaś u mnie było ono na odwrót.
A ten rancik co jest w bębne (zaznaczony czerwoną strzałką) był do połowy spiłowany przez owe źle włożone łożysko


P.S. Te zdjęcia są akurat robione w VW Golfie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej