Forum > Trajet

Proszę o info na temat Trajeta

<< < (2/3) > >>

BMsw:
Dzięki Panowie za sugestie, jeszcze jedno pytanie do posiadaczy TRAJETów, a miano wicie - jak wytrzymałe jest zawieszenie ??????? i układ kierowniczy na naszych wspaniałych drogach no i najważniejsze czy naprawa w/w układów jest droga.

niebrzydal:
z zawieszeniem nic się specjalnie nie dzieje. W moim 2006 najsłabszy amortyzator ma p78% , l80%, pt 85%, lt 82%.


"Model Trajet

Hyundai Trajet to samochód klasy MPV produkowany przez południowokoreański koncern Hyundai. Model ten zastąpił auto o nazwie Santamo i był produkowany w latach 1999-2008. Do największych konkurentów tego pojazdu zaliczano Kia Carnival i Toyota Previa. Trajet występował w wersji zasilanej benzyną, olejem napędowym i gazem LPG. Pod maską instalowano dwulitrowe silniki benzynowe z serii Beta i Sirius. W limitowanej wersji SE przewidziano jednostkę 2.7 V6 Delta. Poza silnikami benzynowymi występowała również jedna wysokoprężna CRDi produkcji VM Motori. Z czasem mniejsze agregaty benzynowe zostały poprawione. Dodano m.in. system zmiennych faz rozrządu CVVT znanych z Hyundaia Coupe. Zaowocowało to wzrostem mocy z 133 do 139 KM. Jednocześnie ograniczono emisję dwutlenku węgla i zmniejszono apetyt na paliwo. Napęd przenoszony jest na oś przednią za pomocą czterobiegowej przekładni automatycznej lub pięciobiegowej przekładni manualnej. Do podstawowego wyposażenia zaliczano cztery poduszki powietrzne, dwustrefową klimatyzację, ABS z EBD, wspomaganie kierownicy, napinacze pasów przednich, elektrycznie sterowane szyby i radioodtwarzacz z RDS. Wersja SE była bogatsza o nawigację satelitarną, czujniki parkowania. Wszystkie edycje Trajet miały trzy rzędy siedzeń, z czego dwa ostatnie składały się tworząc płaską przestrzeń bagażową. Trajet był jednym z nielicznych samochodów, w którym każdy z pasażerów był zabezpieczony trzypunktowym pasem bezpieczeństwa.
Fabryczny rozmiar opon do modelu Hyundai Trajet to 215/65 R15.

Opcjonalnie można zamontować opony w rozmiarze 225/60 R15."

Coś jeszcze:
http://www.netcarshow.com/hyundai/2005-trajet/
http://www.hyundai.gd.pl/html/trajet.html

trajet XG - z tyłu fotele tzw kapitańskie lub kanapa

http://www.motorstown.com/57906-hyundai-trajet-xg.html

BMsw:
Wszystko, pięknie ładnie jak Auto świata , ale mi chodzi bardziej o opinie użytkowników posiadających autka kilka lat.

majchrzok:
Witam. Mamy trajeta od 2008 roku z dieslem pod maską i automatyczną skrzynią biegów. Autem zrobiliśmy ok 100 tys km. jest to wersja przed liftem ( 2004r). otóż na temat auta jak za taką cene można mówić w samych superlatywach. jest bezawaryjne jeśli chodzi o silnik. absolutnie nic oprócz rzeczy ekspoloatacyjnych nic nie trzeba było w nim robić. jeśli chodzi o przeniesienie napędu tu mieliśmy problem z przegubami, otóż jeden zewnętrzny oraz jeden wewnętrzny wymagał interwencji ( zamienników brak a oryginał wychodzi tylko z półosią - 1800zł)... skrzynia automat narazie bezawaryjna- działa płynnie bez szarpnięć.
jeśli chodzi o zawieszenie to nam się udało ( znany problem z rdzewiejącymi wahaczami tylnymi) u nas on nie występuje.  tył absolutnie bezobsługowy jak narazie. natomiast z przodu wymieniane już bodajże  dwukrotnie łączniki stabilizatota i jakieś tam elementy gumowo- metalowe wahaczy przednich. ponadto dwukrotenie wymieniana było mocowanie górne macpersona.
tak więc za tą cene nie dostaniesz nic lepszego. osobiscie rozglądaliśmy się za vanami tej wielkości i z tego co się orientuję to trajet naprawde bardzo dobrze wypada pod względem jakość/cena.
odnośnie elektryki dość często przepalają się żarówki ( h7 - w poprzednim aucie podobny problem) oraz co jakiś czas zapala nam się błąd poduszek powietrznych ( auto powypadkowe).
pod względem ilości miejsca jest go podobnie do tej które oferuje np sharan. ciekawostką jest to iż materac sypialniany zrobiony na wymiar do sharana pasuje prawie idealnie do trajeta ( w przypadku wymontowanych foteli)
jak miałbyś jeszcze jakieś pytania odnośnie auta wal śmiało. pozdrawiam

BMsw:
Majchrzok, dziękuję ślicznie za informację właśnie o takie informacje mi chodziło, dzięki raz wielkie , jak coś mi się przypomni to będę pytał. P.S. z tym błędem poduszek to wykręć poduszkę z kierowniczy i przeczyść wtyczkę która idzie od zwijacza do poduchy. (miałem tak w passacie, czyszczenie pomogło) Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej