Forum > Trajet

Proszę o info na temat Trajeta

(1/3) > >>

BMsw:
Witam, tak jak w temacie, zamierzam kupić trajeta 2,0 crdi, interesują mnie wszelkie doświadczenia i uwagi kolegów na temat tego auta. Jeśli chodzi o silnik to mam pewne doświadczenie bo obecnie użytkuję santa fe z takim samym motorem i uważam, że silniczek jest świetny. Proszę o uwagi związane z zawieszeniem, prowadzeniem, wnętrzem, hamulcami itp.
Za cenne uwagi z góry dziękuję. POZDRAWIAM

Edycja tytułu - to nie jest miejsce na pozdrowienia. To robimy w Powitalni, w tytułach ma być czytelnie. Edycja interpunkcyjna - nie stawiamy spacji przed kropkami i przecinkami. tekla

niebrzydal:
2.0 CVVT - Gaz tartarini. Pali w mieście ok 14-15 l o około 1,5 litra mniej niż polonez z gazem. Jak by nie było jazda na benzynie wyraźnie powoduje lepsze przyśpieszenie w mniejszym zakresie obrotów silnika. Silnik ogólnie ok, trochę klekocze jak jest zimny gdy spada z obrotów, a jak się rozgrzeje to chodzi ciszej niż nowy misiek lancer - sprawdzałem i porównywałem z kumpla(z salonu ma przejechane tylko 260Km).
Można powiedzieć ze jak się rozgrzeje co trwa trochę długo, to "toyota" - bardziej słychać pompkę paliwową niż silnik. W sumie jest to silnik z coupe i ma niższe przełożenie potrzebne do rozpędzenia 1810kg w 12.6 do 100KM/h, a to całkiem nieźle.
Ogólnie starszą siostrą Trajeta jest Sintra z fabryki Opla. W Hyundaiu przekonstruowano zawieszenie, poprawiono bezpieczeństwo, zmieniono siedzenia tylnie na większe(mniej funkcjonalne ale wygodniejsze) do 2004 roku mniał sporo słabsze silniki. Od 2004 montowano benzynę 2.0 141KM i 2,7 167KM oraz diesla 112KM nawet 125KM.
Nie żałuje zakupu trajeta z silnikiem benzynowym. Powiem jak Bogusław :
Tylko to krowa jest :-)

kml:
BMsw, był moment kiedy drążyłem temat Trajeta i pozwolę sobie zwrócić Ci uwagę na jedną rzecz: wejdź na mobile.de (jest po polsku) i zobacz ile kosztują tam samochody przed akcyzą a ile w PL. Różnica jest bardzo duża tyle, że dla mnie to nie była dobra wiadomość skoro u źródła jest znacznie DROŻEJ niż w PL. Sory za off topa, ale według mnie kwestia bardzo istotna.

niebrzydal:
Cena na mobile.de jak i w Niemczech jest ogólnie wyższa bo wywieziono już większość złomu niemieckiego na wchód, dobre używane samochody są drogie, reszta sprowadzana to auta to do naprawy. Po samochody wszyscy już ruszają dalej.
Co do trajeta, to model nigdy nie był sprzedawany w Polsce stąd ta niska cena.
Niemcy szanują ten model z dość niską awaryjność i niskie jak dla nich, koszty naprawy. Trajet jak na model produkowany do 2008r nie miał dość dużo zwolenników, bo i nie miał ich czym przyciągnąć. Przód auta z wyglądu na 3- przy innych modelach aut niemieckich, tył jak cię mogę. gabarytowo i komfortem był w czołówce, ale wyposażenie?. Nawet piękna skórka była z obracanymi do tyłu przednimi fotelami i tak nic nie dało sprzedawał się słabo, może niemcy nie chcieli konkurencji dala rodzimych aut.
Silniki przy zachodnich no ok, ale Sharan, Alhambra, Galaxy, 806, odmian silnikowych miały więcej i na pewno auta były ładniejsze. (starczy idę jeść bo mi kobita brzęczy :-) )

kml:

--- Cytat: "niebrzydal" ---Co do trajeta, to model nigdy nie był sprzedawany w Polsce stąd ta niska cena.
--- Koniec cytatu ---


Stawiam na to, że niska cena sprzedaży jest tylko i wyłącznie podyktowana bardzo niską ceną zakupu.  Jedna uwaga: powyżej 2.0 akcyza jest 18% więc całkowity koszt samochodu+rejestracji robi się mało fajny.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej