Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Wybór auta

<< < (6/15) > >>

jaclwapl:
kup benzyne i na gaz przerób - koniecznie 4wd bo na 2wd szkoda kasy. W 30 tyś znajdziesz dobry egzemplarz 2002-2005 opłacisz i założysz gaz i jeszcze może Ci coś tam zostanie.

michal1142:

--- Cytat: "jaclwapl" ---kup benzyne i na gaz przerób - koniecznie 4wd bo na 2wd szkoda kasy. W 30 tyś znajdziesz dobry egzemplarz 2002-2005 opłacisz i założysz gaz i jeszcze może Ci coś tam zostanie.
--- Koniec cytatu ---


Dzięki za skromną wypowiedź, ale prosiłbym o bardziej wyczerpujące informacje. Nie wiem jaka benzynę 2.0 czy 2.4 czy może 2.7. Choć wolałbym silnik czterocylindrowy. Nie oczekuję mega osiągów - gaz też kosztuje. Poza tym słyszałem opinię, że silnik 2.7 nie jest tak tolerancyjny gazowo jak np w Jeepie. Nie wiem też czy dobre są disle  113KM wydaje się mało, ale już 125 brzmi bardziej obiecująco. Mam jeszcze dwa pytania: Czy w Santa Fe I generacji był filtr cząstek stałych; czy były blokady tylnego mostu?
Proszę też o informacje jakich opon unikać

JKowalski:

--- Cytat: "michal1142" ---Nie wiem też czy dobre są disle  113KM wydaje się mało, ale już 125 brzmi bardziej obiecująco. Mam jeszcze dwa pytania: Czy w Santa Fe I generacji był filtr cząstek stałych; czy były blokady tylnego mostu?
Proszę też o informacje jakich opon unikać
--- Koniec cytatu ---


W Santa Fe SM jest filtr cząsteczek stałych.
Czy dobre diesle 113 km? Zależy czego tak naprawdę oczekujesz. Dla jednych jest on nieco mułowaty. Dla mnie jest wystarczający, przy tej masie auta sprawuje sie nadspodziewanie dobrze i w dodatku jest ekonomiczny. Jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby przy wyprzedzaniu "drogi zabrakło". Może faktycznie trochę mało na 4WD... Ale tak jak piszę, jeśli chcesz tym się ścigać po autostradzie to może niekoniecznie o ten samochód Ci chodzi  :lol:


Pozdrawiam
Jarek

michal1142:

--- Cytat: "JKowalski" ---
W Santa Fe SM jest filtr cząsteczek stałych.
(...)jeśli chcesz tym się ścigać po autostradzie to może niekoniecznie o ten samochód Ci chodzi  :lol:


Pozdrawiam
Jarek
--- Koniec cytatu ---


Czy we wszystkich wersjach jest ten filtr? Wolałbym go ominąć
A w sprawie wyścigów na autostradzie, to zgłosze się w salonie Bugatti po odpowiedni sprzęt. Chwilowo jednak nie mam gotówki... (chyba, że wspomożesz? :) )
 Wiem co to pojazdy "wołowate" jestem kierowcą i na co dzień obsługuje duże pojazdy. Chodzi mi o to czy Santafek i jego 113 kucy rozprawi się z np Cotką - Klotką w Yarisce lub cysterną, której GPS ogranicza prędkość?
Podrzućcie mi proszę jeszcze kilka ważnych punktów na które mam zwrócic uwagę przy oględzinach auta. Czy np od razu jechać na kompresję? Czy disel Hyundai jest na tyle trwały co TDI w grupie VW?
Dzięki za info

JKowalski:
Tak. Spokojnie rozprawi się z cysterną, traktorem, śmieciarka i niedzielnym kierowcą.
Warto zwrócić uwagę na to czy wszystko jest na swoim miejscu , wyposażenie zgadza się z tym jakie powinno być w danej wersji wyposażenia (nie było przekładane). No i standardowo - utrzymanie wnętrza oraz czy aby 10 letnie auto nie wygląda jak prosto z salonu bo to też podejrzane.
Przejrzyj ten temat:
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2439

Co do trwałości niestety nie wypowiem się bo mam za krótko swojego Santka.

Z ciekawości, czemu chcesz ominąć ten filtr kabinowy?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej