Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Ciężko odpala na ciepłym silniku

<< < (2/2)

Waldemar:
Koledzy mam pytanie odnośnie czujnika temperatury silnika czy w santa fe jest coś takiego i w którym miejscu jak by ktoś wiedział to proszę o info .

kosmos2011:

Waldemar:
Koledzy dalej mam problem zawiozłem do mechanika podpiął pod komputer zero błędów i nie wiadomo co dalej robić  :oops: wymienił filtr paliwa i dalej to samo ,przecież nie będę wymieniał wszystkiego po kolei to cholerne koszty.Mechanik mówi że z listwy spyla paliwo pompa po regeneracji  czujnik wysokiego ciśnienia był wymieniany razem z pompą  i już nie wiem czego się czepić ,komputer jedyne co pokazał była różnica ciśnienia żądanego 0,5bara na nie włączonym silniku a potem jak pracuje dochodziło jakie faktycznie ma być i nie wiem czy na nie zapalonym silniku może spaść ciśnienie czy ma trzymać?

tomektucson:
Miałem podobną sytuację, najpierw ciężko zapalał na ciepłym,
potem na zimnym silniku też zaczął zawodzić.
Na kompie żadnych błędów nie wykazało.
Wymieniłem czujnik położenia wału i auto śmiga jak rakieta.
Ważne, żeby czujnik był oryginalny bo podróby często
lubią robić krecią robotę.
Uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu też może
spowodować ciężki rozruch.

Waldemar:
Witam dzieki za podpowiedz ściągli mechanika z serwisu Hyundaia znajomy aby zobaczył i na 80 % powiedział że siedzi czujnik wysokiego ciśnienia paliwa na listwie zamówili zobaczymy jutro będę informował wezmę pod uwagę czujni wała

Dzięki

[ Dodano: 2013-02-07, 18:58 ]
witam po wykręceniu zaworu paliwa wysokiego ciśnienia okazało się że w listwie został króciec z zaworu i jest tak zablokowany  czy zatarty(ukręcony) że go nie można wyciągnąć z listwy zamówiłem listwę na allegro zobaczymy .Teraz mam pytanie czego się ten króciec się ukręcił?! i czego jest tak zaklinowany że go nie można wyciągnąć?

[ Dodano: 2013-02-12, 21:01 ]
Cześć Wam
Mechanik dzwonił że jest gotowy do odebrania , a teraz Wam powiem co było przyczyną aż wstyd pisać jakich mamy fachowców na Podkarpaciu :oops:  rok temu dawałem pompę do uszczelnienia  i fachura powiedział że musiał wymienić czujnik wysokiego ciśnienia na listwie i wymienił (wcześniej to opisywałem) rok gwarancji na wszystko śruby zapląbowane!! komputer pokazywał przy rozruchu że jest małe ciśnienie na listwie wychodziło na czujnik ale nit nie chciał wierzyć że po 4000 tyśkm przez rok mogło to paść!!!! wyjęli czujnik okazało się że króciec był odcięty bo był za długi wyglądało to tak jakby został w listwie a tu nie po numerach czujnika okazało się że jest włożony od BMW .Nie potrzebnie kupowałem listwę no ale.

Pozdrawiam Waldek

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej