Forum > Accent

[Accent LC] Komfort jazdy na dłuższej trasie

<< < (10/16) > >>

BB112:

--- Cytat: "corner" ---Witam wszystkich mam takie pytanko czeka mnie dluzsza trasa  samochodem  okolo 700km, nie jechalem jeszcze Hyundayem  12 letnim  tyle kilometrow na takim odcinku i mam pytanko jak sie autko prowadzi na dluzszych trasach,+jaki jest komfort jazdy no i jak z awaryjnoscia na  trasie   :lol:
 ps;  autko jak narazie dobrze  sie sprawuje  :-D
 moze ktos pokonuje z was dluzsze trasy to sie wypowie na ten temat.
dzieki za odpow..
pozdr...

Edycja tytułu. tekla
--- Koniec cytatu ---


Hmmm , komfort jest jak w kazdym starszym kompakcie, brakuje na dluzszej trasie podlokietnika, klimatyzacja za mocno chlodzi , ja musialem co jakis czas wylaczac , mimo regulacji, w wakacje kiedys zrobilem ok 3000km , awari brak, srednie spalanie 4,7l/100km ON z całej trasy , autostrady i duze miasta. Siedzenia ok, miejsca tez nie jest jakos malo na 2 osoby. Spokojnie sie podróżuje tak do 130km/h z zaladowanym autem.

kml:

--- Cytuj ---Nawet jeśli to dlaczego wśród użytkowników Accentów miałoby ich być więcej niż wśród użytkowników Lanosów?
--- Koniec cytatu ---


To dotyczy każdej marki i każdego samochodu.


--- Cytuj ---No i stąd głównie wynikają róznice w spalaniu. Ja nie mam ciężkiej nogi a zresztą szybka jazda Accentem z silnikiem 1.3 to takie ScienceFiction trochę :lol:
Zanim to się rozpędzie do tych 140-150 to można wszystkie odcinki Mody na Sukces obejrzeć nie wspominając już o "komforcie" jazdy przy takiej prędkości ;-)
--- Koniec cytatu ---


SF to fantazje a ja tym samochodem poruszam się z takimi prędkościami od kiedy go mam czyli ładnych parę lat wstecz. Wiesz co, może któregoś dnia zrobię nagram 0 -> 140 i wrzucę gdzieś bo ciągle odnoszę wrażenie, że Ty nie wierzysz że 1.3 jest w stanie jeździć z takimi prędkościami.


--- Cytuj ---
Patriotyzm swoją drogą, ja lubię markę z kopniętym H ale staram się być obiektywny i wad nie ukrywam. Accent ma twarde plastiki kiepskiej jakości, mógłby być nieco sztywniej zestrojony (choć to akurat kwestia gustu), ma słabe wyciszenie a i pewnie jeszcze kilka innych wad by się znalazło. W kwestii rdzy może nie jest ideałem ale tragedii też nie ma, Mercedesy potrafią rdzewieć znacznie szybciej. U siebie jak do tej pory robiłem tylko nadkole tylne z jednej strony a auto ma już jakby nie patrzeć 12 lat (niedługo będzie 13 rocznikowo). Wygląd choć nieco azjatycki jest dość świeży jak na ponad 10-letnie auto i dotyczy to zarówno wnętrza jak i bryły nadwozia. Jest całkiem wygodny, mało awaryjny i ma niskie spalanie choć w ostatniej kwestii mamy odmienne zdanie o dziwo. Ogółem bardzo wdzięczne autko i na rynku wtórnym nie wiem czy znalazłoby się coś ciekawszego w cenie Accenta.
--- Koniec cytatu ---


Jako jedna z niewielu osób:

1. nie masz problemu ze skrzynią biegów czy też lepiej byłoby napisać iż jej praca w pełni Cię zadowala,
2. nie czujesz problemu rdzy na nadkolach, która to rdza pojawia się w pewnej chwili sama nie wiadomo skąd,
3. nie uważasz, że 1.3 jest słabe i paliwożerne,
4. nie podzielasz opinii i bardzo dziwnej delikatności sprzęgła i jego zadziwiająco małej średnicy,
5. nie przeszkadza Ci bardzo ubogie wyposażenie.

Accent ma swój urok, ale ja doceniam go bardziej za:

1. niezależne zawieszenie tyłu - istotne dla kogoś kto lubi zakręty,
2. sztywne nadwozie w wersji 3d
3. ładnych wygląd, który dobrze się broni przez wszystkie lata
4. ładniejszy środek niż w lanosach etc.
5. tanie i łatwo dostępne części
6. zazwyczaj łatwość naprawy

Łukasz:

--- Cytat: "kml" ---To dotyczy każdej marki i każdego samochodu.
--- Koniec cytatu ---


Dokładnie, dlatego jeżeli mamy kilkadziesiąt raportów spalania od różnych użytkowników dla każdego z tych aut i średnie spalanie w Lanosie jest ZNACZNIE wyższe to z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że tak też jest w rzeczywystości.


--- Cytat: "kml" ---Wiesz co, może któregoś dnia zrobię nagram 0 -> 140 i wrzucę gdzieś bo ciągle odnoszę wrażenie, że Ty nie wierzysz że 1.3 jest w stanie jeździć z takimi prędkościami.

--- Koniec cytatu ---


Przeczytaj jeszcze raz fragment mojej wypowiedzi, który zacytowałeś. Chyba nie przeczytałeś go ze zrozumieniem :roll:
No jest w stanie się rozpędzić do tych prędkość być może nawet do 160 czy 170 (nie wiem vmaxa nie sprawdzałem) ale ile to trwa?


--- Cytat: "kml" ---1. nie masz problemu ze skrzynią biegów czy też lepiej byłoby napisać iż jej praca w pełni Cię zadowala,
--- Koniec cytatu ---


Jakie problemy masz na myśli? Skrzynia jest precyzyjna i (odpukać) żadnej awarii nie miałem jak do tej pory.


--- Cytat: "kml" ---2. nie czujesz problemu rdzy na nadkolach, która to rdza pojawia się w pewnej chwili sama nie wiadomo skąd,
--- Koniec cytatu ---


Czy Ty w ogóle czytasz to co napisałem? We fragmencie mojej wypowiedzi, który zacytowałem wspomniałem o tym, że jedno nadkole z tyłu było robione w moim Accencie.


--- Cytat: "kml" ---3. nie uważasz, że 1.3 jest słabe i paliwożerne,
--- Koniec cytatu ---


Mam wrażenie, że to jednak Ty uważasz, że 1.3 nie jest słabe. Ja uważam jedynie, że jest to oszczędna jednostka.


--- Cytat: "kml" ---4. nie podzielasz opinii i bardzo dziwnej delikatności sprzęgła i jego zadziwiająco małej średnicy,
--- Koniec cytatu ---


Skąd mam wiedzieć jaka jest średnica jak nie wymieniałem? :roll:
I dlaczego miałbym pisać, że jest delikatne jak mam ok. 180tys. przejechane i (odpukać) nie ma problemów ze sprzęgłem?


--- Cytat: "kml" --- 5. nie przeszkadza Ci bardzo ubogie wyposażenie.
--- Koniec cytatu ---


Kilka rzeczy by się przydało ale czego byś oczekiwał po aucie tej klasy?
To jest auto klasy średniej niższej z 2000r., na dodatek nie jest to segment premium. W autach tej klasy z tamtych lat klimatyzacja to już luksus, przynajmniej w Polsce.

kml:

--- Cytat: "Łukasz" ---Dokładnie, dlatego jeżeli mamy kilkadziesiąt raportów spalania od różnych użytkowników dla każdego z tych aut i średnie spalanie w Lanosie jest ZNACZNIE wyższe to z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że tak też jest w rzeczywystości.
--- Koniec cytatu ---


Raporty dotyczące spalania i usterkowości stają tym bardziej prawdopodobne im bardziej upijesz osobę, którą przepytujesz. Nie twierdzę, że wszyscy kłamią, ale najbardziej miarodajne dane mam z własnych testów i na szczęście potrafię się przyznać do błędu i przeprosić jeżeli nie miałem racji.


--- Cytat: "Łukasz" ---Przeczytaj jeszcze raz fragment mojej wypowiedzi, który zacytowałeś. Chyba nie przeczytałeś go ze zrozumieniem :roll:
No jest w stanie się rozpędzić do tych prędkość być może nawet do 160 czy 170 (nie wiem vmaxa nie sprawdzałem) ale ile to trwa?
--- Koniec cytatu ---


Właśnie dlatego, któregoś pięknego dnia nagram 0-140 w accencie 1.3 i wtedy wrócimy do tematu. Sądząc po tonie Twojej wypowiedzi myślisz o czasie rzędu 60 sekund.


--- Cytat: "Łukasz" ---Czy Ty w ogóle czytasz to co napisałem? We fragmencie mojej wypowiedzi, który zacytowałem wspomniałem o tym, że jedno nadkole z tyłu było robione w moim Accencie.
--- Koniec cytatu ---


To teraz prześledź daty postów i sprawdź kiedy ja pisałem o rdzy na rantach tylnych nadkoli a kiedy ty się przyznałeś, że jedno masz już zrobione.


--- Cytat: "Łukasz" ---Mam wrażenie, że to jednak Ty uważasz, że 1.3 nie jest słabe. Ja uważam jedynie, że jest to oszczędna jednostka.
--- Koniec cytatu ---


Tak, nie uważam że 1.3 jest słabe używając określeń takich jak "dychawicznie słaby" bądź "bardzo słaby" lub "rzekome 84 konie" Tego typu określenia są na całym świecie powszechnie używane do opisywania dobrej mocy jaką generuje silnik.


--- Cytat: "Łukasz" ---Skąd mam wiedzieć jaka jest średnica jak nie wymieniałem? :roll:
I dlaczego miałbym pisać, że jest delikatne jak mam ok. 180tys. przejechane i (odpukać) nie ma problemów ze sprzęgłem?
--- Koniec cytatu ---


Na przykład z wypowiedzi Zbyszka, który miał to sprzęgło w ręku. Patrząc na dane, które podajesz dotyczące prędkości i spalania uważam, że jeździsz bardzo delikatnie i wolno co traktuję jako jedyny powód dla którego masz oryginalne sprzęgło o deklarowanym przebiegu 180tys km.


--- Cytat: "Łukasz" ---Kilka rzeczy by się przydało ale czego byś oczekiwał po aucie tej klasy?
To jest auto klasy średniej niższej z 2000r., na dodatek nie jest to segment premium. W autach tej klasy z tamtych lat klimatyzacja to już luksus, przynajmniej w Polsce.
--- Koniec cytatu ---


ABS, poduszki czyli to co było Rzeszy na dzień dobry. Do tego dochodzą różne regulacje foteli, których w PL nie uświadczysz etc.

Sam mam polską bieda wersję więc wiem o czym mówię co w żaden sposób nie przeszkadza mi twierdzić, że za podobną kasę było więcej lanosa, którego to lanosa stawiam bezpośrednio jako główną konkurencję do accenta.

Łukasz:

--- Cytat: "kml" ---Raporty dotyczące spalania i usterkowości stają tym bardziej prawdopodobne im bardziej upijesz osobę, którą przepytujesz. Nie twierdzę, że wszyscy kłamią, ale najbardziej miarodajne dane mam z własnych testów i na szczęście potrafię się przyznać do błędu i przeprosić jeżeli nie miałem racji.
--- Koniec cytatu ---


Nie ma sensu już ciągnąć tematu spalania. Jestem przekonany, że jakbyś się nie starał to nie znajdziesz lanosa, który z włączoną klimatyzacją w trasie przy prędkościach 100-110 spali poniżej 6 litrów ;)


--- Cytat: "kml" ---Właśnie dlatego, któregoś pięknego dnia nagram 0-140 w accencie 1.3 i wtedy wrócimy do tematu. Sądząc po tonie Twojej wypowiedzi myślisz o czasie rzędu 60 sekund.
--- Koniec cytatu ---


Nie wiem skąd Ci się wzięło te 60 sekund. Nigdzie nie podawałem konkretnych danych. Z pewnością jednak nie przyspieszysz od 100 do 150 w 10 sekund na piątym biegu ;)
Mimo to czekam na produkcję ;)


--- Cytat: "kml" ---To teraz prześledź daty postów i sprawdź kiedy ja pisałem o rdzy na rantach tylnych nadkoli a kiedy ty się przyznałeś, że jedno masz już zrobione.
--- Koniec cytatu ---


Nieważne w każdym razie nie ukrywam tego. A robiłem to całkiem niedawno więc nie tak szybko się poddało rdzy.


--- Cytuj ---Patrząc na dane, które podajesz dotyczące prędkości i spalania uważam, że jeździsz bardzo delikatnie i wolno co traktuję jako jedyny powód dla którego masz oryginalne sprzęgło o deklarowanym przebiegu 180tys km.
--- Koniec cytatu ---


Powiedziałbym, że jeżdże normalnie. Moim zdaniem maksymalna KOMFORTOWA prędkość dla Accenta to 110km/godz. Można więcej tylko po co się męczyć? ;)

Dobra zmykam. Szczęśliwego Nowego Roku!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej