Forum > Lantra

[Lantra J2] Ile wam pali g4gm (1.8 16v 1997) ?

(1/3) > >>

mcdrive:
Witam, mam silnik jak w moim opisie i mam bardzo duże spalanie, w mieście  jakies 13l przy bardzo oszczędnej jeżdzie do 2,5-3.0 tys obr.  powoli przyśpieszam, oszczędniej już sie nieda, przy dynamiczniejszej jeżdzie tak samo coś jest nie tak? czy wszystkim tak pali?

lambda działa, oleju nie pali sprawdzone na analizatorze spalin, kompresja 12atm
świece nowe, wtryski nie leją widać po czystych świecach , filtr nowy , silnik pracuje wręcz idealnie co może być jeszcze nie tak?

i czy one miały katalizator? mam zaraz przy kolektorze puszke przypominajacą katalizator ale jeszcze niewiem czy coś tam jest , widac że wydech był robiony wiec może być pusta, musze sprawdzić, jezeli jest kat. to lepiej wywalic? lambda jest przed nim.

[ Dodano: 2012-11-29, 14:55 ]
dzisiaj grzebałem przy zegarach i okazało sie że żarówka od check engine najprawdopodobnie  fabrycznie była zaślepiona niała taśma tak jak inne nieużywane , po wkręceniu żarówki check engine pali jakies 5sek po przekręceniu zapłonu i gaśnie tak ma być ? czy wogle nie powinien sie zapalać? nie wazne czy czekam na zapłonie aż zgaśnie czy odrazu odpalam silnik itak gaśnie po tych ok 5 sek od włączenia zapłonu.

[ Dodano: 2012-11-29, 19:15 ]
teraz przy jeżdzie zapala sie check na chwile i gasnie

[ Komentarz dodany przez: Zbyszek: 2012-12-09, 12:35 ]
Tagowanie tematu

KrzychooPL:
Mi pali około 8l/100. Nie sprawdzałem dokładnie zalewając bak do pełna ale mniej wiecej tyle wychodzi. 13l/100 to chyba troche za dużo  :shock:

A tutaj raporty z polski:

http://www.autocentrum.pl/spalanie/hyundai/lantra/ii/

kosmos2011:

--- Cytat: "mcdrive" ---
dzisiaj grzebałem przy zegarach i okazało sie że żarówka od check engine najprawdopodobnie  fabrycznie była zaślepiona niała taśma tak jak inne nieużywane , po wkręceniu żarówki check engine pali
--- Koniec cytatu ---


http://forum.hyundaicoupe.pl/viewtopic.php?f=15&t=4472

mcdrive:
tak czytałem te raporty, z tego linku sie poprostu powtwierdza że fabrycznie zaslepiony CE był , tylko czemu tyle pali, podejżewam jakiś czujnik, ma ktoś może liste czujników z ich umiejscowieniem, i wartościami jakie powinny wskazywać, znalazłem taki jeden za silnikiem który niema żadnej oporności, ani zwarcia, tylko daje napiecie 2,5mv ale to pewnie robią procesy chemiczne na połaczeniach różnych metali tyle pradu , a niewiem co to za czujnik bo sporo ich.

Złośnik:
Z CE tak właśnie ma być !

Skrzynię masz automat czy manual ???

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej