Forum > Accent
[Accent LC] Szarpanie podczas przyspieszania
kml:
Hants, jak silnik nie chce normalnie pracować to wymiana to też fetysz? Zaczyna się od świec a później z czasem przewody WN a na końcu cewka. Moje oryginały WN miały coś pod 80k km, cewka ok 100k km i to TRZEBA było wymienić.
Czy Twoja pralka też chodzi na wysokie napięcie w skrajnie różnych temperaturach, które szybko się zmieniają w zależności od pogody? :)
Hants:
kml, Nie - chodzi mi o kolejność wymieniania gratów. Kable są u mnie na samiutkim końcu. Świece, cewka, kompresja, brudna przepustnica, filtry, badziewne paliwo, dziurawy wydech, lambda - może dopiero po tym wszystkim zaczałbym sprawdzac kable WN. A w Polsce: LPG kiepsko chodzi? wymień kable WN.. Nie tędy droga.
kml:
U mnie droga była tędy :) Wszystko czyste i dalej problem. Wymiana świec potem kabli a po roku cewki. Stare kable były spękane i reagowały na wilgoć w otoczeniu.
Złośnik:
No w pralce przewody też mają ciężko ale to jest 220V a przewody WN pracują pod napięciem ok. 30000 V i jest bardzo ważne aby nie było grama upływu aby iskra na każdej świecy była równa i mocna. I co Ty na to ??? Oczywiście kabli nie wymienia się na zasadzie, że tak ktoś mówi ale z racji lat eksploatacji, przebiegu oraz widocznych objawów przebicia izolacji. Jeśli owe nie kwalifikują do wymiany kabli to oczywiście nie ma sensu ich wymieniać.
kml:
Do kogo Ty rozmawiasz? :-/
Nawigacja