Autor Wątek: Stożek w Scoupe  (Przeczytany 3783 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

rufuz

  • Gość
Stożek w Scoupe
« Odpowiedź #15 dnia: 29 Czerwiec 2009, 22:00:46 »
a po cholerę wam stożek. Lepiej dac dobra sportową "mokrą" wkładkę do standardowego układu np K&N. Samo nieumiejętne założenie stożka może nawet zaszkodzić a nie pomóc.
Do sportowej wkładki dodajcie dodatkowy nawiew dobrą rurą z dolnej części zderzaka i sami zobaczycie jaka jest różnica. hmmm no tak ale stożek to szpan, fajnie wygląda he he he Czasem jak widzę ze ktoś zakłada stożek "made in china" i na dodatek w pobliżu silnika to az mnie śmiech bierze. Zamiast "magicznej" dodatkowej mocy spadek KM murowany jak nic kiedy silnik będzie zasysał gorące powietrze.

harabin

  • Gość
Stożek w Scoupe
« Odpowiedź #16 dnia: 29 Czerwiec 2009, 23:56:51 »
Popieram, K&N jest chyba najrozsądniejszym rozwiązaniem. A jak kogoś nie stać po prostu kupić nowy filtr dobrej firmy. Radzę też zlikwidować ten kanał powietrzny co biegnie koło akumulatora gdyż jest strasznie wąski w tym miejscu i silnik może trochę tracić przy wkręcaniu się na obroty. Zamiast tego, z głową :D doprowadzić do filtra powietrze rurą(np PCV, czy alu) o odpowiedniej średnicy z okolic zderzaka.

Cendra

  • Gość
Stożek w Scoupe
« Odpowiedź #17 dnia: 30 Czerwiec 2009, 10:59:44 »
chętnie bym zobaczył jak dobrze rozwiązać dolot w LS :) w wolny weekend popatrze czy jest gdzie doprowadzić powietrze...

rufuz

  • Gość
Stożek w Scoupe
« Odpowiedź #18 dnia: 30 Czerwiec 2009, 17:11:05 »
ta rura to dodatkowy dolot obok seryjnego. Rura wlatuje zaraz za za pierwszym rezonatorem ale jeszcze przed drugim. Rura właśnie idzie z dolnej części zderzaka. Niestety z dolnej czesci zderzaka nie da sie poprowadzić grubszej aby nie robić zbyt duzo zagieć rury. Ta rura ktora mam teraz jest tylko lekko wygięta w kształcie litery "S" i uwierz mi w elantrze nie da sie dociągnąć z dolu zderzaka lepiej. To rozwiązanie jest najbardziej optymalne. Im mniej zagięć rury tym lepiej. Jest tak jak sie spodziewałem na niskich obrotach silnik pracuje nieco gorzej ale za to na wyższych jest lepiej.