Autor Wątek: [Lantra J2] Falowanie obrotów, auto nie reaguje na gaz - ASB  (Przeczytany 5199 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kaspharm

  • Gość
[Lantra J2] Falowanie obrotów, auto nie reaguje na gaz - ASB
« dnia: 20 Październik 2012, 12:38:27 »
Witam!

Moje auto to Lantra J2 1.6 1998r - automatyczna skrzynia biegów - benzyna + LPG
Samochód zazwyczaj chodzi płynnie, jednak raz na jakiś czas, szczególnie jak zbyt gwałtownie wcisnę pedał gazu na światłach lub skrzyżowaniu, auto nie możę się zebrać, wskazówka obrotomierza faluje między 1 i 2 , a ja nie moge się rozpędzić powyżej 30 km/h - ostatnio byłem przyczyną korka w godzinach sczytu - po kilku minutach męczenia pedału gazu jakoś rozpedzilem sie do 50 i dojechalem do domu - ale obroty nadal skakały i troche szarpało samochodem. Zdarzyło mi się tak kilka razy zarowno na benzynie, jak i lpg. Nie znam się, nie wiem co może być przyczyną - mam tylko nadzieję że to nie skrzynia biegów...Z góry dzięki za pomoc

Offline IgoReCzeK

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 631
[Lantra J2] Falowanie obrotów, auto nie reaguje na gaz - ASB :/
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Październik 2012, 14:05:17 »
Cytat: "Kaspharm"
mam tylko nadzieję że to nie skrzynia biegów
Na całe szczęście to nie skrzynia biegów, jeśli już, to mogło by być sprzęgło, ale wówczas silnik wchodzi bez problemu na obroty, tyle tylko, że samochód nie jedzie. Proponuję zacząć od wyczyszczenia wtyczek od silnika krokowego i przepływomierza. Jeżeli problem nie ustąpi, trzeba będzie dokonać serwisu obu tych urządzeń. Jak przedstawia się czystość filtra powietrza? Później przyjdzie czas na dalsze szukanie usterki - jeśli problem nie ustąpi.
P.S.
Wypnij wtyczkę z przepływomierza i zobacz jak zachowuje się silnik?

Kaspharm

  • Gość
[Lantra J2] Falowanie obrotów, auto nie reaguje na gaz - ASB :/
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Październik 2012, 15:40:48 »