Inna sprawa, że to że niby ma 4WD nie znaczy, że sprawny
.
No to się rozumie samo przez siebie. Jak ze wszystkim.
Kawałek drogi gruntowej i sprawdzić czy zostawia cztery ślady, czy jest prostszy sposób?

Można też sprawdzić po vin https://hyundai.afora.ru/eur/
również czy napęd jest dołączany czy stały.
Dziękuję. Jak wyczytalem, to wersja poliftowa miła dopiero dołączany napęd?
Jak czytam wszystkie recenzje i posty to wychodzi, że Santa Fe I generacji nie ma jakiś szczególnych miejsc, na które trzeba zwracać uwagę i wrażliwych punktów. O rdzy nie ma wielu tematów, o psujących się napędach też nie... To rzeczywiście wygląda tak pięknie czy coś przeoczyłem? Wyposażenie to osobny temat, bo niemal wszystko da się dołożyć, co wiem po swoim obecnym aucie (nawet rzeczy, których fabryka nie przewidywała).
Będę celował w silnik 2.4 benzyna i do tego LPG.