Autor Wątek: Zakup Santa Fe  (Przeczytany 629245 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

climton

  • Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #270 dnia: 13 Listopad 2013, 20:38:18 »
ok postaram się wrzucic win na jutro.

[ Dodano: 2013-11-14, 15:52 ]
Cześć. Prosze o opinie na temat autka

[ Dodano: 2013-11-14, 16:16 ]
win  KMHSC81BP2V317016

[ Dodano: 2013-11-14, 16:31 ]
http://otomoto.pl/hyundai...-C31035074.html

pterodaktyl

  • Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #271 dnia: 14 Listopad 2013, 20:33:08 »
Z VIN wynika że to 2002 r a nie jak w ogłoszeniu 2003 :). Poza tym ze zdjęć niewiele wynika... Auto nie wygląda na malowane, wszystkie elementy widoczne dobrze spasowane.
Pozdrawiam

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #272 dnia: 14 Listopad 2013, 21:07:15 »
VIN zamiast V powinno być U.

climton

  • Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #273 dnia: 15 Listopad 2013, 14:17:11 »
cze. no ten santek to malowany raczej nie był bo komisiarz przy mnie obcykał go czujnikiem i wszędzie było poniżej 100mk. tak od 57 do 76mikronów, ale jak już wcześniej pisałem kierownica się wykrusza i wszsystkie śrubki pod maską, a nawet te w wewnętrzynym uchwycie od drzwi sa zardzewiałe co mnie niepokoi. To bardziej pytanie do posiadaczy santków czy tak ma byc? Pozatym chciałbym wiedzieć jak ten silnik jeżdzi na gazie i gdzie tam butle od gazowni wsadzić?? pod samochód w miejsce zapasówki?
P.S. podoba mi się ten egzemplaz, ale się nie napalam. Wolę najpierw zasięgnąc Waszych opini, żeby się nie sparzyc

HIP

  • Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #274 dnia: 16 Listopad 2013, 19:54:30 »
Wiesz co mam podobny egzęmplarz tylko bez 4 wd i jakoś nie zaobserwowałem rdzy na śrubkach. Natomiast butlę gazu zakłada się pod spodem w miejsce koła, śmiga na gazie bez problemu tylko załóż porządną instalacje. A kierownica może pękać tak od słońca z tym że delikatnie a nie powygryzana. A i jeszcze pytanie gdzie jest roleta z bagażnika ?

Offline attex

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 132
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #275 dnia: 19 Listopad 2013, 10:10:15 »

climton

  • Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #276 dnia: 30 Listopad 2013, 18:38:06 »
HIP dzięki za odpisanie bo widzę ze przynajmniej ten temat na forum jest pomijany i nikt nic konkretnego nie odpisał. skoro masz podobny egzemplarz i trochę nim jeździsz to pewnie mi powiesz na co szczególnie zwrócić uwagę przed zakupem. no i jak to auto w eksploatacji wypada: koszty przeglądów, zużycie paliwa, co się psuje, dostępność części itp. wdzięcznym będę za odpowiedz :-/

[ Dodano: 2013-11-30, 18:40 ]
a jeszcze jak z korozją podwozia, bo gdzieś wyczytałem ze to się zdarza w santkach??

Maciek

  • Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #277 dnia: 30 Listopad 2013, 23:31:22 »
Na te czujniki lakieru to nawet nie patrz, bo komisiarze teraz malują po prostu całe budy zamiast poszczególnych elementów :-).

climton

  • Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #278 dnia: 01 Grudzień 2013, 23:33:41 »
tak nie pomaluje żaden blacharz, żeby poniżej 100 mikronów było.

Maciek

  • Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #279 dnia: 02 Grudzień 2013, 00:21:10 »
Nie będę się sprzeczał, bo do malowania ręki nie mam. Jakkolwiek, grubość warstwy lakieru poniżej 100 mikronów to raczej domena aut japońskich. Aż sobie z ciekawości skrobnę do HMP jak to wygląda w przypadku Santa Fe, zawsze będzie to pewne ułatwienie dla potencjalnych właścicieli :-).

climton

  • Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #280 dnia: 03 Grudzień 2013, 22:40:09 »
hey. ponawiam pytanie, proszę użytkowników santa fe 2,4 4wd o opinie odnośnie użytkowania. jak przedstawiają się koszty utrzymania, co się psuje, co szwankuje, na co szczegulnie zwrócic uwagę przed zakupem????   no i prosze o konkretną odpowiedz bo juz zaczynam wątpić w to forum.medi globe. pozdro

jaclwapl

  • Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #281 dnia: 05 Grudzień 2013, 16:08:26 »
climton, poczytaj zanim będziesz pisał głupoty... sam osobiście odpowiadałem na pytania takie jak Twoje chyba ze 3 razy w tym temacie... jest tylko 19 stron więc dużo do przeczytania nie masz... podpowiem Ci -> pierwszy post w temacie (pytanie prawie identyczne z Twoim) a drugi to mój (odpowiedź) tak więc zacznij najpierw od przeczytania kilku postów... Nikt Ci nie chce odpowiedzieć bo ile razy można to samo pisać? Wymagaj od siebie a potem od innych....

Cytuj
(...)juz zaczynam wątpić w to forum(...)


Nieźle zaczynasz.... pierwsze posty a już sobie wrogów robisz. Pamiętaj, że my bez Ciebie sobie poradzimy ... jak przyjdzie co do czego to Ty bez naszej pomocy raczej nie...

santa claus

  • Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #282 dnia: 05 Grudzień 2013, 17:29:56 »
W takich przypadkach zastanawiam się jak kiedyś kupowwno auta, bez forum, googla itd itp. teraz każdy decyzje o zakupie opiera na opiniach innych i nie twierdzę, że to jest złe. Jest to duże ułatwienie dla kupujących a w przypadku naszego forum widzę tutaj dużo osób, ktore znają się na rzeczy i są wyjątkowo pomocne.  Na tych 19 podstronach jest naprawdę obszerne kompedium wiedzy o SM i CM i co chwila pojawiają się te same pytania. Oczywiście w formie prośby jest żądanie - witam jestem nowy chce kupić to auto macie mi pomóc znaleźć, ocenić, najlepiej kupić, przywieźć pod dom i ma być dobre w końcu proszę to wymagam.... nie pomożecie to nie wy tacy i o wacy. Oczywiście trochę to przekoloryzowuję ale jacyś Ci ludzie stają się tacy bezjajec.
Bez urazy dla nowych użytkowników ale szanujcie tych starych, którzy naprawdę już dużo napisali na każdy temat na tym forum i wielu osobom już pomogli i za nim zadacie pytanie poczytajcie i na 99% znajdziecie już odpowiedź na wasze pytanie. Koniec offtopu

fliper_nx

  • Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #283 dnia: 14 Grudzień 2013, 20:46:46 »
Witam wszystkich.
Po przeczytaniu tych 19 stron mam już pewną wiedzę na co zwracać uwagę przy zakupie Santka :) . Szykuję się z zakupem pierwszej generacji z silnikiem 2,4 - manual. Auto będę sprowadzał z Niemiec poprzez osobę sprawdzoną, która od dłuższego czasu zajmuje się takową profesją.
Ale wracając do auta:
1. Czemu panuje ogólna opinia, że wersje przed faceliftem (do 2004) ze stałym napędem 4x4 jest lepsza? Zrozumiałem tyle, że odrobinę lepiej się prowadzi niż wersja z dołączanym tyłem, A jak to się ma w poślizgu np. jadąc zwykła drogą powyżej 50 km/h? W chwili utraty przyczepności tył się dołączy?
Auto będę głównie użytkował do jazdy między wsią, a miastem, sporadycznie do ciągania przyczepy z koniem (waga między 1t. - 1,5t.). W teren zapuszczać się nie będę - w innym razie wybrał bym terenówkę :P .
2. W jakiej realnej cenie szukać auta? Przypominam auto z Niemiec, 2,4l , rocznik 2003-2006, przebieg do 150 tyś.
3. Instalacja gazowa - przyznam kompletnie się na tym nie znam, nigdy nie zagłębiałem się w tym temacie...  :-| Którą generację wybrać, ewentualnie jakaś konkretną markę itp? Proszę o wyrozumiałość :) .
4. Pytanie z dziedziny kultury i sztuki  :mrgreen: - czy jest możliwość zamiany tylnych świateł z wersji przed na poliftingowe?
5. Pytanie z dziedziny kultury i sztuki - dodatkowe orurowania - kogoś konkretnego polecacie? Chcę wyposażyć auto w przednie orurowanie, również nie wykluczam progów.

Dylemat mam teraz jeden - czy kupić odrobinę starszy model ze stałką 4x4, czy jednak z dołączanym tyłem...
Ps proszę się nie sugerować danymi z profilu, nie wiedzieć czemu aby móc się w ogóle zarejestrować musiałem podać dane posiadanego auta... Oczywiście auto szukam :)
Liczę na waszą cierpliwość oraz wyrozumiałość .
Pozdrawiam.

jaclwapl

  • Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #284 dnia: 16 Grudzień 2013, 09:01:10 »
Ad 1.
W wersji przed liftem masz zawsze 4x4. Po lifcie masz elektornikę (nie jest to zbyt dobre). po tych "50kmh" wersja poliftowa zamienia się na 2wd i koniec.
Ad 2.
Jak będziesz miał szczęście to może taki przebieg znajdziesz. Co do ceny to wejdź na niemieckie ogłoszenia i zobacz... na polskie ceny się nie patrz.
Ad 3.
Nie pomogę. mam u siebie warsztat, który specjalizuje się w LPG dla samochodów z USA i o dużym litrarzu. Założyli i jestem zadowolony. 3 lata gwarancji więc nie wnikam co i jak - pali prawie tyle co PB.
Ad 4.
Pewnie tak... tylko po co?
Ad 5.
Mam przednie rurki do sprzedania takie jak na moim zdjęciu. Tanio sprzedam:)
Co do polecenia to raczej używane więc ciężko tu kogoś polecić.

Ja bym brał ładną starszą wersję niż zajechaną nowszą:)
generalnie jak będziesz miał do wyboru rok 2003 - stary lub 2004 nowy to warto starszy. Jak stary 2002 a nowy 2006 to raczej nowy:)

Dlaczego nie chcesz 2.7? wersje 2.7 miały dużo lepsze wyposażenie podstawowe i były stosunkowo drogie więc nie były kupowane do "katowania".
Obecnie różnica w cenie prawie niezauważalna i spalanie także nie dużo większe a 2.7 to już v6 czyli inna bajka.