Forum > Zakup Hyundaia
Zakup Santa Fe
fibol:
Witam przymierzam się do zakupu Santa fe AWD jestem laikiem w napędach 4x4 autko mi się podoba i jest niedocenione na naszym rynku. A mianowicie w którym roczniku jest napęd lepszy przed liftem czy po , zimą mam problem z wyjazdem z osiedla górka jakieś 50 m kont nachylenia jakieś 25 stopni tragedia potem też nie jest lepiej górki itp niby Szczecin ale trafia mnie zimą mam audi a4 w automacie i zimą nie jest najlepiej z jazdą do pracy . Silnik może byś BP lub ON , nie wiem jak skrzynie automatyczne się zachowują ile mają biegów itp. Bardzo bym prosił o pomoc z góry dziękuje poczytałem posty na tematy ale jakoś sam nie potrafię wyciągnąć wniosków , niezdecydowanie góruje . :roll:
jaclwapl:
Do 2003 roku napęd był stały i nierozłączalny w stosunku 60x40. W wersji poliftingowej napęd jest włączany na stałe ręcznie i działa do 30-40km/h po czym zostaje tylko przód. Jeżeli chodzi o samo ruszanie pod górkę to czy będzie wersja starsza czy nowsza (z włączonym 4x4) to mała różnica (chyba, że jedziesz pod tą górkę więcej niż 40km/h). Osobiście szukałem swojego koniecznie przed liftem właśnie ze względu na ten stały napęd. Co do automatów to mają 4 biegi+R :) Czy chcesz automat czy manual to odpowiedz sobie na to pytanie sam:) - ja już nie kupie samochodu z manualem bo automat to jest jednak wygoda ale co kierowca to inna opinia. Co do paliwa to polecałbym jednak benzynkę do automatu i to nie najsłabszą.
Decyzja należy do Ciebie:) jak będziesz miał konkretniejsze pytania to pisz.
P.S. - co to jest kont nachylenia?
fibol:
Dziękuje za odpowiedź jest bardzo przydatna co do automatu jakiś czas temu byłem przeciwnikiem teraz mam już drugie auto z automatem i powiem jedno bajka po mieście jeszcze lepiej .
:-)
jacek352:
Witam
Bardzo prosze o ocenę tych aut:
http://otomoto.pl/hyundai-santa-fe-bezwypadkowy-4x4-C30520171.html
oraz
http://otomoto.pl/hyundai-santa-fe-2-0-crdi-4x4-4wd-serwis-alu-C29612512.html