Każde auto przed zakupem dokładnie obejrzeć na stacji diagnostycznej, sprawdzić grubość lakieru, stan opon, napędów, elektryki i wyposażenia czy zgodne z VIN i kompletne.
Rury mogą być problemem jeśli auto było rejestrowane w PL po 2007 roku. Przy ostatnich zmianach w przeglądach upierdliwy diagnosta może wymagać do takiego zestawu homologacji.
LPG jak najbardziej, silnik prosty do zagazowania, należy tylko unikać partackiego montażu. U siebie mam KME (zbiornik pod autem na 50l gazu) i złego słowa nie powiem. Wadą LPG jest konieczność wożenia zapasówki w bagażniku.
Sam silnik 2,4 w tej ciężkiej budzie nie ma lekko, szału to nie robi, paliwa trochę spala ale ogólnie daje radę jeśli człowiek nie jest fanem lewego pasa. Zarówno w mieście jak i na trasie jest OK. LPG w trasie pali mi do 10L, w mieście to od 12 do 20

Auto wygodne, siedzenia miekkie ze słabym trzymaniem bocznym. Układ kierowniczy i skrzynia biegów to jednak nie to co audi. Bagażnik spory, siedzenia składane w taki sposób, że po złożeniu można wrzucić na tył materac lub grubszy koc i kimać w aucie w terenie

.
Przy 4WD może Ci się trafić wersja ze stałym napędem lub automatycznie dołączanym, sam napęd szału nie robi ale wystarczy do spokojnego przemieszczania się w czasie zimy i po lekkich bezdrożach. W przypadku 4WD musisz dbać o opony, tak aby były jednakowe i zużywały się równomiernie (rotacja opon wg instrukcji co 10kkm).
Serwis auta nie jest drogi, ceny części jak w sedanach.
Jak masz jakieś konkretniejsze pytania to pisz.