Forum > Zakup Hyundaia
Zakup Santa Fe
lucasy:
4x4 będzie zwykle na alu 16", w środku na desce może być guzik Lock (zależnie od rocznika/konfiguracji). Inna sprawa, że to że niby ma 4WD nie znaczy, że sprawny ;).
kosmos2011:
--- Cytat: "Zielkq" ---Jest jakiś szybki i prosty sposób
--- Koniec cytatu ---
Można też sprawdzić po vin https://hyundai.afora.ru/eur/
również czy napęd jest dołączany czy stały.
Zielkq:
--- Cytat: "lucasy" --- Inna sprawa, że to że niby ma 4WD nie znaczy, że sprawny ;).
--- Koniec cytatu ---
No to się rozumie samo przez siebie. Jak ze wszystkim.
Kawałek drogi gruntowej i sprawdzić czy zostawia cztery ślady, czy jest prostszy sposób? :)
--- Cytat: "kosmos2011" ---Można też sprawdzić po vin https://hyundai.afora.ru/eur/
również czy napęd jest dołączany czy stały.
--- Koniec cytatu ---
Dziękuję. Jak wyczytalem, to wersja poliftowa miła dopiero dołączany napęd?
Jak czytam wszystkie recenzje i posty to wychodzi, że Santa Fe I generacji nie ma jakiś szczególnych miejsc, na które trzeba zwracać uwagę i wrażliwych punktów. O rdzy nie ma wielu tematów, o psujących się napędach też nie... To rzeczywiście wygląda tak pięknie czy coś przeoczyłem? Wyposażenie to osobny temat, bo niemal wszystko da się dołożyć, co wiem po swoim obecnym aucie (nawet rzeczy, których fabryka nie przewidywała).
Będę celował w silnik 2.4 benzyna i do tego LPG.
vanhelsing:
To auto to fenomen. Powszechnie uważany jest za niemodny i brzydki, więc jest tani jak barszcz na rynku wtórnym. Wprawdzie nowe infiniti są moim zdaniem równie brzydkie, np: QX 80, ale są nowe i drogie więc są lepsze :) Bezawaryjność ogólna tego auta jest na poziomie Lexusa. Jak dobrze poszukasz, masz pojęcie o autach i dobrze trafisz, to koszty utrzymania są znikome w porównaniu do innych marek. Komfortem jazdy, pojemnością bagażnika i kabiny rozwala inne suv-y jak np. Rav-4 itp. Samochód idealny? Jeśli nie jest się snobem to tak. ;-)
kosmos2011:
Tak różowo to nie jest w silniku G4JS tak jak 4G63 w wypadku zaniedbania wymiany paska balansu ulega on zerwaniu i pustoszy wszystko co jest pod pokrywą paska rozrządu, druga rzecz to czujnik położenia wału korbowego który znajduje się przy kole zębatym wału korbowego jedno to że dostaje się tam dużo brudu, a druga to urywające się przewody.
Egzemplarze z początku produkcji mają kłopoty z korozją tylnych wahaczy.
Nawigacja
[#] Następna strona