Forum > Accent

[Accent LC] Wymiana głowicy po awarii rozrządu

<< < (2/2)

trm:
No i d..a. Posypały się zawory, prowadnice i .............w jednym tłoku jest dziura jak pięć złotych. Skandal bo nawet 50 km nim nie zrobiłem od zakupu i pękł ten skubany pasek. No nic, teraz trzeba zakupić nowy motor i tu jest pytanie, czy szanowne forum wie jaki mogę tam zamontować silnik??

kml:
Na poprzednim forum był człowiek, który kupił 1,3 będący 1,5 :) Wszystko ruszyło dobrze, ale były problemy z równa pracą więc wychodzi na to że najłatwiej jest kupić to samo co było czyli 1,3 Nic innego tam nie włożysz bez jakiejś mega rzeźby :(

Swoją drogą to pasek musiał być w AGONALNYM stanie jeżeli strzelił tak szybko :/

trm:
He, witam ponownie. Zakupiłem silnik G4EA i jestem przed montażem do auta. Zmienie jeszcze mu pare elementów i zobaczymy jak to chodzi. W kazdym razie ku pamięci, jak sie zerwie pasek w accencie to szlag trafia cały motor.

kml:
KAŻDY kolizyjny silnik idzie w drzazgi po zerwaniu paska :(

Hants:

--- Cytat: "trm" ---Skandal bo nawet 50 km nim nie zrobiłem od zakupu
--- Koniec cytatu ---


Dawno temu kupiłem autko. Sprzedawca, zeby nie piszczały stare rolki, napsikał do srodka WD40. Pasek strzelił - mniej więcej - po 50 km :-)

W sumie mi Ciebie szkoda - wymiana paska w tym modelu jest wyjątkowo prosta

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej