Autor Wątek: [Accent MC] Blokada kierownicy w czasie jazdy przy skręcie  (Przeczytany 131019 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

vivian80

  • Gość
[Accent MC] Blokada kierownicy w czasie jazdy przy skręcie
« Odpowiedź #45 dnia: 10 Październik 2014, 10:21:39 »
Gordon ja się na tym nie znam. Tyle wiem ile wyczytałam z internetu i ile Ty opisałeś na swoim przypadku.
Autoelektronik, który mi się tym zajmuje tak doradził i w tym kierunku zmierza. Stwierdził, że można by poszukać jeszcze silnika ale najlepiej będzie zregenerować mój bo będę mieć pewność, że to z tego modelu itp. Wczoraj porobił zdjęcia i przesłał do firm z którymi współpracuje czy w ogóle się tym zajmą i jeżeli tak to za jakie pieniądze. U mnie też już pojawiły się szumy w kierownicy. Nie tak poważne jak u Ciebie ale co jakiś czas występują przy np. wyjeździe z parkingu.
I tak właśnie się zastanawiam bo już jestem max załamana, co robić ja jestem laikiem. Czy regenerować (jeszcze nie znam ceny) czy spróbować wymienić na nowy cały element tak jak Ty postanowiłeś.

Offline Zbyszek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1311
[Accent MC] Blokada kierownicy w czasie jazdy przy skręcie
« Odpowiedź #46 dnia: 10 Październik 2014, 10:47:28 »
vivian80, poczekaj na wycenę regeneracji.

i... witaj ponownie na forum :-)

vivian80

  • Gość
[Accent MC] Blokada kierownicy w czasie jazdy przy skręcie
« Odpowiedź #47 dnia: 10 Październik 2014, 10:57:57 »
Cytat: "Zbyszek"
vivian80, poczekaj na wycenę regeneracji.

i... witaj ponownie na forum :-)


Tak tez zrobię Zbyszku :) i również witam serdecznie...

Offline gordoon

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 394
[Accent MC] Blokada kierownicy w czasie jazdy przy skręcie
« Odpowiedź #48 dnia: 11 Październik 2014, 10:23:23 »
Trz ba kupić całość hehe.  Pewnie taniej wyjdzie

[ Dodano: 2014-10-11, 14:23 ]
Na tej stronie można kupić takie wspomaganie za 377zł :P

http://www.autogold.org/news/64

[ Dodano: 2014-10-13, 10:55 ]