Forum > Accent

[Accent MC] Blokada kierownicy w czasie jazdy przy skręcie

<< < (29/44) > >>

jar.mar:
Pełna diagnostyka czyli jaka?

gordoon:
Układu jezdnego.  Pojedz na stacje diagnostyczna i niech przepatrza drążki,  gumy,  łączniki.  I cala geometrię

Zbyszek:
gordon ma rację. Jeśli czegoś nie jesteśmy pewni lepiej zacząć od sprawdzenia tańszych opcji a nie od razu od wspomagania ;-)

jar.mar:
Przed zakupem bylem na stacji I przetrzepaliśmy go solidnie. Brak stuków, luzów itd. ,amortyzatory powyzej 70 %. No niby wszystko ok.

[ Dodano: 2015-01-25, 23:08 ]
Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to zrobienie zbieżności I wymiana ogumienia

gordoon:
No to musisz jechać na stację diagnostyczną i oni ci sprawdzą zbieżność, rozbieżność i kąt nachylenia kół.

Pisałeś...

--- Cytuj ---Nie ma płynnej regulacji kierownicą tylko taka stopniowa (skokowa)
--- Koniec cytatu ---
- Czy to na pewno może być przez ogumienie ? hmm.

Nie znamy dnia ani godziny :) Proponuję jednak sprawdzić cały układ jezdny.

Kupujemy auto w 100% sprawne a po miesiącu okazuje się, że trzeba wymienić to i to.

Moje auto było sprowadzone z Włoch i wszystko było z nim ok. Oględziny robiłem, 100% OK.
Kupiłem, przejechałem chyba z 150KM i siadło wspomaganie :D

Albo jak masz możliwość to można by było założyć byle jakie koła (w przodzie) i zobaczyć czy problem pojawi się.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej