Forum > Accent
[Accent MC] Blokada kierownicy w czasie jazdy przy skręcie
jar.mar:
Pełna diagnostyka czyli jaka?
gordoon:
Układu jezdnego. Pojedz na stacje diagnostyczna i niech przepatrza drążki, gumy, łączniki. I cala geometrię
Zbyszek:
gordon ma rację. Jeśli czegoś nie jesteśmy pewni lepiej zacząć od sprawdzenia tańszych opcji a nie od razu od wspomagania ;-)
jar.mar:
Przed zakupem bylem na stacji I przetrzepaliśmy go solidnie. Brak stuków, luzów itd. ,amortyzatory powyzej 70 %. No niby wszystko ok.
[ Dodano: 2015-01-25, 23:08 ]
Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to zrobienie zbieżności I wymiana ogumienia
gordoon:
No to musisz jechać na stację diagnostyczną i oni ci sprawdzą zbieżność, rozbieżność i kąt nachylenia kół.
Pisałeś...
--- Cytuj ---Nie ma płynnej regulacji kierownicą tylko taka stopniowa (skokowa)
--- Koniec cytatu ---
- Czy to na pewno może być przez ogumienie ? hmm.
Nie znamy dnia ani godziny :) Proponuję jednak sprawdzić cały układ jezdny.
Kupujemy auto w 100% sprawne a po miesiącu okazuje się, że trzeba wymienić to i to.
Moje auto było sprowadzone z Włoch i wszystko było z nim ok. Oględziny robiłem, 100% OK.
Kupiłem, przejechałem chyba z 150KM i siadło wspomaganie :D
Albo jak masz możliwość to można by było założyć byle jakie koła (w przodzie) i zobaczyć czy problem pojawi się.
Nawigacja
[#] Następna strona