Forum > Pony / Excel
Gaśnięcie silnika na wolnych obrotach - Pony 1991 1.5
jagucio:
--- Cytat: "tomek_27" ---Ludzie! Nie bądźcie mądrzejsi od inżynierów.Jazda tylko na lpg prędzej czy później się na Was zemści.Będą problemy z wolnymi obrotami i z rozruchem.Tak to zostało wymyślone,żeby przełączać na lpg przy choć trochę podgrzanym płynie w układzie chłodzenia.Wszystkich chytrusów namawiam,by choć rano uruchamiali silnik na benzynie co dobrze wpływa na parownik,gaźnik.rozrusznik i cały silnik.Zachowajcie choć minimum przyzwoitości.Jak tak jeżdżę od 2002 roku i nie mam problemów tego typu.Choć wiem,że na siłę to mogę uruchomić silnik na lpg przy minus 20 jak to robią inni.To jest katowanie bezmózgowców i mojemu ponemu takiego piekła nie funduję.
--- Koniec cytatu ---
Niektórym to szkoda wydawać kasę na wachę... Mimo że założyłem ten gaz dla tańszej jazdy, to i tak przy każdej wypłacie tankuje beny za 50zł i mi to starczy na odpalanie do następnej wypłaty...
--- Cytat: "mihu_24" ---170 powinien :mrgreen:
--- Koniec cytatu ---
Mi się udało 160 na 4tym biegu przeciągnąć :-P 2 osoby na benie :mrgreen:
ScApi:
I problem powrócił, z tego co widzę to działa poprawnie albo nie, trochę to dziwne w sumie w niczym to nie przeszkadza bo na ssaniu trzyma normalne obroty a przy przełączaniu z PB na LPG z reguły jestem w trakcie jazdy to też tego nie czuje, tylko mocno mnie to zastanawia, kombinowałem jak koń pod górkę, pompę paliwa, filtry, przewody itp itd wykluczyłem, jeszcze więcej rzeczy wykluczyło się samo z racji że przy 90km/h jedzie normalnie. No już nie mam pomysłów, wiem że coś z gaźnikiem ale nie mam pojęcia Co.
szczuraz:
--- Cytat: "jagucio" ---mihu_24 napisał/a:
170 powinien :mrgreen:
Mi się udało 160 na 4tym biegu przeciągnąć :-P 2 osoby na benie :mrgreen:
--- Koniec cytatu ---
od tego jest akurat inny temat
--- Cytat: "ScApi" ---No już nie mam pomysłów, wiem że coś z gaźnikiem ale nie mam pojęcia Co.
--- Koniec cytatu ---