Autor Wątek: [Atos] [Atos] Zawory  (Przeczytany 7921 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

piter3173

  • Gość
[Atos] Zawory
« dnia: 29 Wrzesień 2012, 15:48:12 »
Możecie podać mi procedurę ustawienia zaworów?
« Ostatnia zmiana: 21 Czerwiec 2020, 12:14:26 przez Brt »

potom

  • Gość
[Atos] Zawory
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Październik 2012, 16:40:27 »
ja zrobiłem to w ten oto sposób ,że obracałem wałem aż do uzyskania max luzy na krzywkach bez kolejności fabrycznej bo ich nie znam

Franc

  • Gość
ZAWOR
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Grudzień 2012, 09:03:12 »
Wydech 2,5 ssący 2,2.Na ciepłym silniku robić.No i mogą klekotać jak mało oleju i przy mineralnym,pamiętajcie że do niego 10W40 półsyntetyk mineralnego nie wolno.

Siergiej

  • Gość
[Atos] Zawory
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Grudzień 2012, 13:41:53 »
To z niskim stanem oleju potwierdzam.
A dlaczego nie mozna mineralki wlewac?

Franc

  • Gość
[Atos] Zawory
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Grudzień 2012, 22:43:36 »
Heh ten silnik nie jest dostosowany do oleju 15W.Za gęsty.
Silnik Atosa to projekt Mercedesa do A klasy,ale za słaby był do jej budy.Zmień na 10W40.Uzupełnij stan i będzie ok.Po za tym jak bierze olej to się nie przejmuj ELF 10W40 lub Castrol EDGE 10W40 mimo że rzadszy uspokoi objaw.Mój atos ma ok 90 KM i też brał,lałem mu Mobila 10W40 kupiłem raz jeden raz drugi i przestał,pamiętaj że fabryka ustaliła że on bierze 0,5L na 3000KM.Dzięki temu jak dbasz to żywotny jest.Aha nie rozszczelnisz silnika zmieniająć.NA 10W.

Offline marekityle

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 81
[Atos] Zawory
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Grudzień 2012, 15:27:40 »
Cytat: "Franc"
Ej co za debil określił że Atos ma 12v? Pokażcie mi to.Bo mam dwa Takie auta i oba mają 8Velvów.
Jak nie zobaczę zdjęcia ze zdjętą pokrywą zaworów to nie uwierzę.
Cytuj
Silnik Atosa to projekt Mercedesa do A klasy,ale za słaby był do jej budy

Podaj źródło tej informacji, bo ja nie potrafię znaleźć takiej informacji, wszędzie widzę natomiast "Atos dostępny był z silnikiem 1,0 l Epsilon z trzema zaworami na cylinder. Silnik własnej konstrukcji Hyundaia, jeden z najnowocześniejszych małych silników (na owe lata)."

Franc

  • Gość
[Atos] Zawory
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Grudzień 2012, 11:30:51 »
Kur zapiał fakt ma 12 V.Przepraszam pomyliłem głowice bo mam rozebranych kilka sztuk.O budowie silnika wiem od gościa który robi układy automatyki stacji roboczych dla audi,merca i vw.Szczerze to nie potwierdzone żadnym faktem z gazety,ale ja mu wierzę,bo dłubałem przy a klasie i mocowania silnika są niemal identyczne jak w Atosie.Przeprasza za głowicę i obrazę.

Offline marekityle

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 81
[Atos] Zawory
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Grudzień 2012, 12:58:07 »
Nie myli się tylko ten co nic nie robi  ;-)