Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Przegub zewnętrzny od strony koła

<< < (2/2)

ferudin:
Pierścień ABS musi mieć dokładnie tyle zębów ile powinien mieć w oryginale. Co do spawania pękniętego pierścienia mam obiekcje. Działają na niego siły i pewnie pęknie ponownie. Ja przerabiałem już ten temat.  Musisz wstrzymać się na czas aż będziesz miał oryginał. Możesz na razie w cale nie zakładać pierścienia i jeździć do czasu aż przyjdzie, ale po co robić tę samą robotę dwa razy (potem musisz rozpinać przegub żeby włożyć pierścień) no i kontrolka ABS będzie się świecić.

tomek27:
Po pierwsze popraw nazwę tematu, bo teraz to masło maślane jest.  Po drugie jeśli nie masz ory nowego pierścienia to spawaj, szlifuj i zakładaj. Lepsze takie rozwiązanie niż zakładanie pękniętego bądź tego 48 zębów. Pamiętaj tylko tyle, że do założenia nowego pierścienia trzeba ponownie rozbierać przegub, a to znowu koszty i stracony czas.

Badira:
Ktoś może wie gdzie dostane przegub,
ilość zębów wewnętrznych 23
ilość zębów zewnętrznych 27
ilość pierścieni pod ABS 52
W popularnych sklepach internetowych występują z zebami wewnętrzymi 25 lub 26. Po vinie niby.ma być 26 a na zdemontowanym jest jak wyżej

karino13:
dla potomnych przegub pasuje od wersji 4x4 jest to tylny przeglob , wiem bo sam z tym problemem walczylem

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej