Forum > i20

[i20 PB] Znikajacy płyn chłodzący

<< < (3/3)

RaulC:
Podpowiem - od chłodnicy. W zbiorniczku nigdy nie ma ful i nawet jakbyś nie miał korka to co najwyżej będzie parowało ale nie powinno wyciekać. Możesz też mieć nieszczelną chłodnicę np. na złożeniach. Nie musi być wycieków widocznych, bo z małej dziurki może po prostu od razu parować. Najlepiej otwórz maskę i sprawdź czy gdzieś niczego nie widać podczas pracy. Jak z korka cieknie to zobaczysz albo cię oparzy ;)

de_assis:
Sprawdźcie sobie pod nogami kierowcy czy pasażera, podnieście gumową wycieraczke/dywanik jak macie i przejedźcie ręką czy jest sucho czy po przejechaniu płaską dłonią wilgoć nie zostaje na niej.

Przemyslav:
Dzięki za info. Jeszcze drobne pytanie techniczne, czy jakbym chciał dolać płynu chłodniczego na chłodnym silniku (tak, aby mnie nie poparzyło) to czy później muszę układ jakoś odpowietrzać? Jak tak, to gdzie, w jaki sposób? :)

Drugie pytanie - jaki zamiennik korka chłodnicy polecacie? Znalazłem np. BLUE PRINT ADZ99901 lub CALORSTAT RC0027?

cangi:
Do zbiorniczka zawsze można dolać do poziomu górnej kreski. Nie potrzeba nic odpowietrzać.

Przemyslav:

--- Cytat: "cangi" ---Do zbiorniczka zawsze można dolać do poziomu górnej kreski. Nie potrzeba nic odpowietrzać.
--- Koniec cytatu ---


OK dziękuję ;) Wszak dałem przez chwilę na obroty powyżej 2000/min i ogrzewanie na full ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej