mam dokładnie to samo, w moim czarnym i20 rdza wyszła niestety już po gwarancji i jedyne co chcieli mi zaproponować to pogwarancyjna naprawa oczywiście na mój koszt. W sumie jak na samochód, który na dzień dzisiejszy ma 4 lata, bo kupiony w I 2010, to jest aż śmieszne, że wychodzi rdza i to w tak widocznym miejscu jak drzwi.
Przymierzam się powoli do odstawienia do lakiernika, oczywiście wcześniej zrobię zdjęcia, żeby przy sprzedaży nikt mi nie zarzucił, że był bity.
[ Dodano: 2014-02-05, 12:01 ]
ja w moim słyszę i odczuwam dwie niefajne rzeczy:
pierwsza to gdy wciskam sprzęgło słychać pisk, metal o metal, pewnie wystarczyłoby przesmarować..
druga to sama wajcha skrzyni, która kiedy jest na luzie i ruszymy nią od lewej do prawej to słychać, jakby pod spodem latała nakrętka z podkładką.
Poza tym biegi są nieprecyzyjne, często jest problem z wrzuceniem wstecznego, trzeba wysprzęglić, niczym w STARZE, a biegi od 1-5 zazwyczaj płynnie nie przechodzą, jakby coś je blokowało