Autor Wątek: [Tucson] Doświadczenia z usuwaniem DPF  (Przeczytany 21314 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

rafmielczar

  • Gość
[Tucson] Doświadczenia z usuwaniem DPF
« Odpowiedź #15 dnia: 14 Wrzesień 2012, 14:03:41 »
To o czym Ty mówisz to kosztuje 400-500 PLN.
Moim zdaniem nie warto tego robić - będziesz mieć inne problemy.
Mechaniki i wytrzymałości materiałów nie oszukasz.

zbyh

  • Gość
[Tucson] Doświadczenia z usuwaniem DPF
« Odpowiedź #16 dnia: 14 Wrzesień 2012, 21:52:29 »
A to o czym Ty mówisz to ile :-/

felkner

  • Gość
[Tucson] Doświadczenia z usuwaniem DPF
« Odpowiedź #17 dnia: 15 Wrzesień 2012, 08:16:49 »

rafmielczar

  • Gość
[Tucson] Doświadczenia z usuwaniem DPF
« Odpowiedź #18 dnia: 15 Wrzesień 2012, 13:08:30 »
Cytat: "zbyh"
A to o czym Ty mówisz to ile :-/

poniżej 1000 można już znaleźć  (ofert jest dużo w necie) - razem  usługa mechaniczna + zmiany w ster. silnika.

pitu90

  • Gość
[Tucson] Doświadczenia z usuwaniem DPF
« Odpowiedź #19 dnia: 20 Wrzesień 2012, 16:25:15 »
panowie, w tusconie jest mokry czy suchy DPF?

zbyh

  • Gość
[Tucson] Doświadczenia z usuwaniem DPF
« Odpowiedź #20 dnia: 20 Wrzesień 2012, 22:04:40 »
Suchy.

rafmielczar

  • Gość
Za 1000 PLN załatwicie wszystko
« Odpowiedź #21 dnia: 02 Grudzień 2012, 17:37:50 »
Czyli wycinka + zmiany w sterowaniu silnikiem.
Ale pewne problemy pozostają (u mnie okresowo "chce" wypalać filtr - widać to po ilości dymu z tłumików - trwa to parę minut - potem spokój, ale w tym czasie "dymi" jak cholera - nie chce mi się już z tym walczyć - chyba że to coś innego ???
Póki co nie mam czasu i ochoty bawić się z tym.
Największy plus jest taki że pali średnio o 2 L mniej i mocy jakby więcej kapkę.

Generalnie szukam kupca.
Preferuję jednak auta zachodnie.

zbyh

  • Gość
[Tucson] Doświadczenia z usuwaniem DPF
« Odpowiedź #22 dnia: 31 Grudzień 2012, 23:49:19 »
Z tego co mi wiadomo oprogramowanie musi być od tego samego typu silnika tylko bez filtra DPF, w naszym przypadku nie jest to możliwe bo silniki 140 KM wychodziły wszystkie z DPF-em. Jedynie Tucsony z 113 konnym silnikiem nie miały filtra, ale zastosowanie takiego oprogramowania chyba mija się z celem. Zastosowanie emulatora też uważam za niepewne rozwiązanie, dlatego że komputer i tak będzie co jakiś czas dawał impuls do wypalania filtra i aplikował dodatkową dawkę paliwa potrzebną do wypalania i  gdzie to paliwo pójdzie, ano do oleju, tak jak i teraz przy nieprawidłowej regeneracji filtra. Tak nawiasem mówiąc ciekawe skąd firmy zajmujące się usuwaniem DPF-a biorą oprogramowanie do tego typu silnika ?

rafmielczar

  • Gość
[Tucson] Doświadczenia z usuwaniem DPF
« Odpowiedź #23 dnia: 18 Styczeń 2013, 17:48:07 »
Nie wiem skąd biorą ?
Polak potrafi  :lol:
Według mnie zgrywają oryginał z auta a następnie je "modyfikują" - od czasu do czasu idzie większa dawka paliwa i to widać z tyłu z tłumików - po paru 3-5 minutach jest już normalnie - nie zauważyłem aby coś się działo z poziomem oleju.
Przejechałem od tego czasu z 5 tys. km.

[ Dodano: 2013-03-08, 14:28 ]
Nie warto męczyć się z DPF, jeżeli już daje znać o sobie - poważnym objawem jest,   jeżeli zmienia się poziom oleju (przyrasta - dostaje się paliwo do oleju) - to już nic z niego nie będzie - to tylko odwlekanie w czasie możliwych do wystąpienia problemów..