Forum > i20

[i20 PB] Stuki w przekładni kierowniczej?

<< < (2/2)

adrian9001:
Jestem po wymianie łożysk w McPhersonach i teraz jest kompletna cisza.
Zobaczymy na jak długo.

djpit:
ja koledzy byłem z tym stukaniem i tak - "mistrz" się przejechał, stwierdził że faktycznie coś stuka.  Pojechałem odebrać auto (bo robili kilka rzeczy) i inny już gość co wydawał auto - mówi że nic niewykryto - że wszystko jest ok i nie stuka.... no żenada.  

Pojechałem znowu - do "mistrza" gość twierdzi że to jakiś tam luz w układzie kierowniczym i tak ma być dlatego stuka.... Mam jakąś uszczelkę też do wymiany w układzie kierowniczym ale to niema z tym związku (właściwie tego też mi niechcieli zabardzo wymieniać - bo przecież w niczym nie szkodzi że jest pęknięta....)

czyli zostaję ze stukającym bo "tak ma być".


Ja rezygnuje z gwarancji i  ***** ich i całego Hu*daja. Bo po co mam  płacić za przegląd 900zł? no za co?.

Dodam że to krakowskie ASO - ich kompetencje mnie poprostu przerażają.

angal:
U mnie przyczyną stuków w zawieszeniu był łącznik drążka stabilizatora, jestem po wymianie prawego, zobaczymy kiedy padnie lewa strona. Narazie nastała cisza  :mrgreen:

bedik:
Czy ktoś  regenerowal przekładnie  kierowniczą, występują u mnie stuki ruszając  kierownicą prawo lewo lub jeżdżąc  wolno po nierównej  nawierzchni.  Stuki nie pochodzą  od elektrycznego wspomagania tak jak to bywa w innych modelach, sprawdziłem gumową gwiazdkę i jest ok. Stuki pochodzą  z przekladni,  zastanawiam  się czy wystarczy regulacja luzu przekladni,  czy może ktoś dostał i wymienił elementy z przekladni ( podkladke,  sprężynę dociskowa)  nie wiem czy można gdzieś to dostać.  Taki sposób naprawy zalecal  Hyundai  w biuletynie naprawczym.  Jeśli ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat, lub ktoś już naprawił to proszę o info

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej