Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster
Łuszczący lakier
Sarna:
Witam mam następujący problem i pytanie ostatnio po myciu myjka ciscieniową pojawily mi sie na plastykowych elementach (lusterka i tylni spojler) biale plamki jakby pecherzyki z pół lusterka zszedł prawie caly lakier podkreślam bezbarwny kolorowy został a moje zdziwienie tym wieksze ze przecież niemam auta w kolorze metalik wiec po co lakier bezbarwny na tych elementach??. Moje pytanie jest czy mial ktos podobny przypadek.??
on86:
Bezbarwny jest po, żeby utwardzić i zakonserwować kolorowy lakier.
Dodano:
Przed kupnem swoich, brata i rodziców aut naoglądałem się wiele egzemplarzy (a nie było ich kilka lecz kilkanaście albo i więcej) i uwierz mi, że nie tylko na lusterkach i spojlerze, ale na innych elementach karoserii również spotkałem się z łuszczącym lakierem bezbarwnym. Wydaje mi się, że poprostu powłoka się zestarzała i lakier odszedł, ale to tylko moja opinia.
IgoReCzeK:
--- Cytat: "Sarna" ---...nie mam auta w kolorze metalik wiec po co lakier bezbarwny na tych elementach? Moje pytanie jest czy miał ktoś podobny przypadek?
--- Koniec cytatu ---
Witam. Ja miałem taki przypadek z powodu nierzetelności lakiernika ( problem pojawił się po 2 latach, więc nie miałem nawet jak reklamować, a kłócić mnie się nie chciało ). Obecnie jest to powszechnie stosowana technika lakiernicza z uwagi na tak zwane „lakiery ekologiczne”, których twardość jest niska, a co za tym idzie duża podatność na zarysowania i utlenianie się. Twój samochód nie jest nowy i być może ( jeśli nie jesteś 1 właścicielem pojazdu ) ktoś chciał go trochę "odświeżyć" i nadać połysku. Tak się dzieje, jeśli lakiernikowi nie chce się zmatować lakierowanej powierzchni ( zazwyczaj na mokro papierami o ziarnie 3000 i więcej ). Lekarstwa na tą przypadłość raczej nie ma ( jest dość skomplikowane ) i czeka Cię wizyta u lakiernika, jeśli chcesz odtworzyć obecną powłokę lakierniczą. Pozdrawiam Igor.
Sarna:
Wszystkich was rozumiem ale na całym aucie nie ma lakieru bezbarwnego jest tylko na lusterkach i spojlerze i powiem szczerze ze niewygladaja mi te elementy na juz lakierowane po raz kolejny lecz orginalnie. Poprostu chce sie upewnic czy ktos mial przypadek w scoupe i czy to normalne ze te wlasnie elementy sa pokryte lakierem bezbarwnym i czy jest to robione fabrycznie czy nie? powiem ze nie mialem problemu z tym luszczeniem dopóki nieumylem auta myjka cisnieniową nieraz był myty na szczotach polerowany i wszystko ok a tu nagle zonk.
kion:
mam tak samo
Nawigacja
[#] Następna strona