Forum > Portal

Koreańskie marki zdobywają rynek

(1/1)

speedmaster:
Taki wniosek nasuwa się po przeanalizowaniu aktualnych danych sprzedażowych marki Hyundai i Kia z rynku niemieckiego. Po pierwszym półroczu firmy zapewniły sobie udział rynkowy na poziomie łącznie około 4,9%.

W pierwszym półroczu zarejestrowano w Niemczech łącznie ponad 52 800 samochodów osobowych marki Hyundai (+17,4%) oraz 27 700 aut z logo Kia (+50%). Dla porównania, cały rynek odnotował w omawianym okresie wzrostu wolumenu o 0,7%.

Udział rynkowy przypadający na Hyundaia wyniósł po pierwszym półroczu 3,2%, wobec 2,8% w analogicznym czasie roku poprzedzającego. Kia osiągnęła natomiast wynik na poziomie 1,7% (1,1%).

Najchętniej kupowanymi przez niemieckich klientów modelami w gamie marki Hyundai i Kia były odpowiednio i30 oraz cee'd.

W samym tylko czerwcu bieżącego roku siostrzane marki Hyundai i Kia miały udział w rynku niemieckim na poziomie łącznie 5,1%.

Źródło: http://www.samar.pl

zbyh:
Tam nadal najwięcej cenią rodzime marki :!:

KoTeK:
Ależ to w zasadzie normalne. Takie bogactwo rodzimych firm, które produkują auto podpadające w gusta Niemców (nie mój). A tak na marginesie.... technika Niemców jest naprawdę niezła - silniki VV 1,4 TSI chyba 7 razy z rzędu zdobywały miano silnika roku.

Hants:
Za sukcesem Koreańców w Europie, stoi umowa która podpisano chyba rok temu: na jej podstawie, na produkty z Korei nie ma ceł. Niestety ( a może na szczęscie) Francuzi zaczęli się burzyć i przypuszczalnie auta zaczną znów podlegac cleniu

Zbyszek:
Wszystko ok ale... w Polsce najnowsze modele z pod znaku H wcale nie należą już do tanich... w podobnej cenie jaką ma Elantra można kupić Corollę. Jeśli jest tak jak piszesz czyli, że auta są bez cła to ciekawe jak będą wyglądać ceny nowych modeli z pod znaku H w stosunku do konkurencji.


--- Cytat: "KoTeK" ---silniki VV 1,4 TSI chyba 7 razy z rzędu zdobywały miano silnika roku.
--- Koniec cytatu ---

Ten silnik jest w pierwszej dziesiątce najbardziej awaryjnych silników wśród aut jeżdżących w Polsce.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej