Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster
[S-Coupe] Grzanie się silnika oraz mechanizm wycieraczek
skali:
harabin, dkładnie, miałem to samo w byłym Cupaju. Ważne by przed złożeniem całego mechanizmu (ośki) nawalić jakiegoś smaru który zabezpieczy nam materiał (aluminium) przed utlenianiem i korozją
mrbike124:
tak tak ja też to smarowałem te tulejki bo to typowe chyba dla tego modelu, a pro po temperatury, mi wskazówka zajmuję zawszę miejsce w środku o grzaniu podczas jazdy nie ma mowy a w korkach podczas tych upałów to dopiero po dłuższej chwili wskazówka się podnosi, mam wentylator na krótko, i bardzo rzadko się zdarza bym musiał go włączać
pawliksz:
ośki nasmarowane i dalej to samo... na 1,2 biegu chodzi wolno, a na 3 zatrzymują się. Coś źle zrobiłem czy wina czegoś innego?
filester:
Zdemontowałeś wszystko, rozłożyłeś, wyczyściłeś i nasmarowałeś czy tylko nasmarowałeś?
Może po prostu silniczek już pada.
pawliksz:
zostało wszytko rozłożone tak jak powinno być. jak pojechałem do elektryka to mówił, że już może silniczek siadał. Z drugiej strony jakby silniczek siadał to zgrzał by się, a on jest zimny... dobrze mówie?
Nawigacja
[#] Następna strona