Forum > Accent

[Accent X3] Ogólna naprawa - kilka kwestii.

<< < (2/2)

kangur91:
Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi (w szczególności Timon). Sprawdze ten patent z akumulatorem;) A co do tego siłownika, to faktycznie poszukam jakiegoś w lepszym stanie.

Dzieki, dzięki:)

hadmaxi:
Hants, z tą świecą dokładnie było jak mówisz (tzn. takie są przypuszczenia) dzięki za rade postaram się ogarnąć to jak najszybciej a najlepiej wymienię odrazu wszystkie

Kubalessini:
Mam u siebie podobne objawy jak kangur91, i po pewnym czasie zapala mi się lampka "Check Engine". Raz sczytywałem błędy, i wyszło że winny przepływomierz. Styki wyczyściłem, przepływomierz wygląda na sprawny.Wykasowałem błąd, ale po ok 100 km znów się zapalił. teraz ciągle kasuję przez aq, ale mi zapala na nowo. Nie opyla mi się ciągle jeździć i sprawdzać, więc
chciałbym się was spytać, czym mogę zrobić domową diagnostykę w tym aucie ( mam już OBDII w nim.

kangur91, na twoim miejscu bym jechał, zawsze wiadomo na czym stoisz. Jeśli nie pieprzy LPG, to podejrzewam silniczek krokowy lub przepływomierz.

Hants:

--- Cytat: "hadmaxi" ---Hants, z tą świecą dokładnie było jak mówisz (tzn. takie są przypuszczenia) dzięki za rade postaram się ogarnąć to jak najszybciej a najlepiej wymienię odrazu wszystkie
--- Koniec cytatu ---


Mam jeszcze jedną radę - przy wymianie przyłóż się do dokładnego ustawienia szczeliny na świecach.

Zmotywowany tym wątkiem, zajrzałem wczoraj do silnika i zauwazylem, ze z regulaminowego 0.7mm zrobiło mi się prawie 1mm. Nówki w pudełku mają 0.83~0.85!

Odpowiednia szczelina jest bardzo istotna w LPG.

Mam wrazenie, ze autko minimalnie lepiej mi się teraz zbiera na niskich obrotach..

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej