Kupowałem japanparts do swojej lantry 96. Były super, tylko nie dało się na nich nawet geometrii ustawić. Potem zmieniłem na SAKURę i SRL. Geometrię zrobiłem na nich i około 50tys. km bez problemu. Kosztowały niecałe 130zł za szt. - i .... nie złożyły się a były tańsze niż 200zł.
Tutaj jest dokładny wymiar, grubość blachy itd.
Ja jestem zadowolony zwłaszcza, że jest to sam srl a nie pakowacz. Mam na nie 2 lata gwarancji.
Z innej strony oryginału poprawionego nie dało się dostać, a z drugiej strony za 500zł dostanę takich 5, jeśli każdy przejedzie po 50tys km to mogę je zmieniać z powodu tulei nawet co 50tys km.
Kwestia nie jest ceny i opinii ale własnego doświadczenia, a akurat z tymi wahaczami miałem doświadczenie i jest zadowolony.
Japan parts miałem też z tyłu założoną piastę z łożyskiem, po 2 roku wyła jak cholera - a kosztowała sporo a opinie miała ekstra. Jak widać, jeśli by jeździć tylko do kościoła to może.
Jaki jest problem z tymi wahaczami fabrycznymi ? Gniją bo nie mają odpływu wody - dlaczego te miałyby się złożyć ? Nie są z papieru. Są na wzór oryginału z poprawionym odprowadzaniem wody. Jedynym problemem mogłyby być tuleje - które jeśli wytrzymają tyle co w moim aucie - to mogę je wymieniać co 50tys. km za 100zł - serio.