Przy skręcie i jeśli to nie przegub a stuka to następny i bardzo dociążony przy kole jest sworzeń wahacza a następnie poduszka i tuleja wahacza. Możliwe też bo ciągnie za sobą wachacz - łącznik drążka stabilizatora.Tylko przy skręcie stuka ? Bo sworzeń to można wykryć i przy przejeździe przez poprzeczne przeszkody w postaci progów czy przejazdów kolejowych.
Może też być górne mocowanie amortyzatora - warto sprawdzić.
Wogóle to jak nie wyczujesz - jedź na stację - 20zł a sprawdzą ci zawieszenie i pokażą gdzie jest luz. Bo przy skręcie to może też być gdzieś na listwie maglownicy luz i też może stukać.
A przegub - hmm przejedź się wkoło z max skręconymi kołami - raz w jedną stronę - raz w drugą - zakładając że oba przeguby nie padły jednocześnie - będziesz wiedział czy to czasem nie przegub - i nie ma co zakładać że jak wymieniony to jeszcze mu brakuje zanim zacznie stukać - ja wymieniam drążki i końcówki co ok. 10tys km - dłużej nie chcą wytrzymać. Gumy wahacza, poduszka i sworzeń- wytrzymały 2 lata - jakieś 30tys. km. - ale ja je "wyjątkowo" traktuje

więc już dłużej nie mają prawa
