Forum > Tucson JM

Historia modelu

<< < (2/4) > >>

kml:

--- Cytat: "seboc" ---elektrycznie składane lusterka( musze pomyśleć ile by kosztowało domontowanie tego bajeru )
--- Koniec cytatu ---


Zapewne troche sie zmieniło od czasu pierwszych wersji tego patentu, które paliły silniczki w zimę kiedy oblodzone lusterko się nie chciało składać ale osobiście uwazam, ze nie ma sie czym podniecać. Znacznie bardziej użyteczne są kierunki w lusterkach.

Brt85:

--- Cytat: "seboc" ---w której wersji, style też?
--- Koniec cytatu ---
Szczerze, to nie mam pojęcia. Widziałem w salonie taka wersje(niepamiętam wyposażenia). Niestety na stronie nadal mają cennik z 08 roku, więc cięzko sprawdzić.

--- Cytat: "kml" --- Znacznie bardziej użyteczne są kierunki w lusterkach.
--- Koniec cytatu ---
Ten bajer również mi się podoba :-]
Co do składanych lusterek, to zastanwiam się jaki byłby koszt(czy to w ogóle się opłaca) Nowe lusterka + panel na drzwiach + elektryka = może być kosztownie :-(

kml:
Brt85, w elektrycznych lusterkach jest też jeszcze jedna kwestia - one są XX razy droższe od zwykłych więc jakiekolwiek uszkodzenie boli finansowo :(

seboc:
o nowym modelu ktoś wie coś?
podobno ma być produkowany w Czechach.
jakie będzie oznaczenie w Europie
(Veracruz pojawi się z opóźnieniem, jako ix55)?
co jest bazą dla tego modelu (i30)?

ciekawi mnie to,
bo oglądając auta w salonach kia / hyundai,
każde wygląda jak z innej bajki,
starsze niż i30 / cee'd modele, mają np. miejsce na radio 2x din,
to samo sorento - tam wkleja się jakieś standardowe z navi,
w tucsonie i innych starszych modelach, moduł sterujący automatyczną klimą też wygląda jak pożyczony,

w niektórych krajach i30 sprzedawane jest jako lantra,
jest też lantra z 2007, nijak do i30 nie podobna,

wygląda to na dość dziwną politykę,
w markach VW lub toyoty można zauważyć poszczególne typoszeregi,

a tu - trudno,

być może to wygląda tak jak VW w Chinach (ale na odwrót) - tam z powodzeniem produkuje się modele, których produkcja w Europie dawno ustała

zdrówko

S.

IgoReCzeK:
Witam. Zgadzam się, że typoszeregi nie są jednoznaczne choćby z powodu funkcjonowania różnych nazw tego samego modu na różnych rynkach świata i wyposażaniu ich w różne silniki (niektóre niedostępne na przykład w Europie). Jestem obecnie na etapie tworzenia tabeli z modelami Hyundaia produkowanymi od 1990 roku i mam bardzo dużo dylematów, których chyba nigdy nie rozwiążę choćby z powodu sprzecznych danych znajdowanych w sieci. Dane archiwalne modeli już nie produkowanych Hyundai nie udostępnia na swoich stronach internetowych (przynajmniej ja na nie nie trafiłem – nie znam Koreańskiego). Tak więc Twoje dylematy pewnie pozostaną nie rozwiązane przynajmniej jeszcze przez jakiś czas. Moje przy okazji niestety też. :/ Pozdrawiam Igor.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej