Witam, mam taki problem. 4 lata temu wymieniałem wtryski w moim Hi30. Mechanik zerwał śrubę na 1 wtrysku, o czym dowiedziałem się teraz przy okazji wymiany łańcuszka rozrządu. Zrobił taki mym że zamontował szpilkę z redukcją M10 na M8 prawdopodobnie z jakiegoś auta, bo ten uchwyt jest żeliwny i przez otwór przechodzi tylko M8). No i po wymianie rozrządu po przejechaniu troche ponad 150KM szpilka pękła, uchwyt zrobił dziurkę w pokrywie. Na szczęście nie zerwało gwintu w głowicy a śruba trochę wystawała. Przyspawaliśmy nakrętkę i wykręciliśmy pozostałość. Tokarz dorobił mi nową szpilkę i ta tym razem po kilkuset km nie pękła ale się wygieła i wtrysk znowu wyskoczył. I teraz nie wiem czy dać jeszcze mocniejszą szpile czy kombinować coś innego...