Yyyyyy a jak oni to będą wlewać ? Będą musieli odkręcać przewody przy sprężarce ? Czy jakoś sobie to przeliczą i podadzą przez automat
Aha jeżeli syf zamiast oleju wyleci to trzeba płukać cały układ ? I jakie wtedy koszty takiej zabawy ?
Wogóle to zapomnaiłem - patrzę na każdy z tych osuszaczy i nigdzie nei widzę wtyczki przyłączeniowej - a ten czujnik trzeba zdemontować ze starego osuszacza
Najważniejsze jest aby osuszacz miał gwintowane szpilki na nakrętki przyłączeniowe przewodów - takie posiadam:
Do mazdy jak patrzę do osuszacz jest bardzo podobny ale zamiast szpilek ma nagwintowane otwory przyłączeniowe - możliwe że to kwestia tylko zamiast użycia nakrętki - użycia śruby do przyłączenia przewodu.
Bo do Lantry występują też takie - do tego samego modelu co mój:
Do mazdy BJ wygląda podobnie trochę inaczej: (rozmieszczenie otworów)