Autor Wątek: Sonata - technika jazdy a zużycie lpg.  (Przeczytany 5853 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

fusior

  • Gość
Sonata - technika jazdy a zużycie lpg.
« Odpowiedź #15 dnia: 14 Listopad 2008, 13:24:12 »
Niestety po przejechaniu 2 tys. km stwierdzam że pali na trasie 15 a po miescie 17-18 litrow GAZU !!!! :///// nie znam się na mechanice ale to będzie (tak mi sie wydaje) wina układu dolotowego który w dalszym ciągu źle doprowadza albo nawet wogóle niedoprowadza zimnego powietrza do silnika :/
Teraz mam do Was pytanie czy podjechać do gaziarzy czy do zakładu w którym tuningują auta i zapytać o sportowy układ dolotowy jak on będzie sie miał z gazem :) ?

PS. 4 lata temu palił na trasie 11 l LPG a może to nie układ dolotowy ?

BartBartez

  • Gość
Sonata - technika jazdy a zużycie lpg.
« Odpowiedź #16 dnia: 14 Listopad 2008, 13:26:02 »
Sprawdź ile pali na benzynie

IgoReCzeK

  • Gość
Sonata - technika jazdy a zużycie lpg.
« Odpowiedź #17 dnia: 14 Listopad 2008, 14:27:13 »
Cytat: "fusior"
zapytać o sportowy układ dolotowy jak on będzie się miał z gazem

Witam. Przy instalacji LPG II generacji uważał bym na modyfikacje układu dolotowego. Z tego co zauważyłem w innych autach, to jest on modyfikowany tak, by powietrze nie było do niego tłoczone i zazwyczaj czerpane jest z komory silnikowej a więc wstępnie podgrzane. Wiem, że to jest trochę nielogiczne, bo zimne powietrze zawiera więcej tlenu, ale to są jedynie spostrzeżenia z moich obserwacji a nie komentarz. Wydaje mnie się, że przy takim spalaniu można zaryzykować cokolwiek nie tracąc nic, mogą jedynie wystąpić później problemy z doborem prawidłowej mieszanki LPG-powietrze. Pozdrawiam Igor.

kczech

  • Gość
Sonata - technika jazdy a zużycie lpg.
« Odpowiedź #18 dnia: 14 Listopad 2008, 22:49:24 »