Forum > Lantra
Czy wymienic olej na mineralny
szumi:
--- Cytat: "kml" ---
szumi, jak nie pojedziedziesz do mechanika to sie nie dowiesz bez względu na to w ilu tematach znowu napiszesz, że bierze olej i nie wiesz dlaczego :roll:
--- Koniec cytatu ---
Byłem u mechanika niedługo po tym jak go kupiłem i powiedziałem , że bierze olej , to mechanik na to oczywiście zapytał ile tego oleju bierze i powiedział nie ma czym się przejmować trzeba lać olej i jeździć jak będzie palił za dużo to wymienimy gumki zaworowe bo wg. niego to jest właśnie to , ale taka odpowiedz mnie nie zadawala więc męcze temat na forum, chyba od tego jest :>
BartBartez:
--- Cytat: "szumi" ---bierze 0,5-0,7 na tysiąc
--- Koniec cytatu ---
--- Cytat: "szumi" ---powiedział nie ma czym się przejmować trzeba lać olej i jeździć jak będzie palił za dużo to wymienimy gumki zaworowe
--- Koniec cytatu ---
Jeśli to dla niego nie jest za dużo to zmień mechanika.
0,7l na tysiąc to jest 7 litrów na 10 tyś. czyli dwie wymiany między wymianami :roll:
Więcej wydajesz na olej między wymianami niż na nie same.
IgoReCzeK:
--- Cytat: "szumi" ---bierze 0,5-0,7 na tysiąc i niebardzo wiem co z tym robić
--- Koniec cytatu ---
Witam. Jak czytam takie posty, to się zastanawiam, czy autor robi sobie kpiny na forum, czy ma problemy z postrzeganiem rzeczywistości? Pomijam już fakt, że doprowadzenie samochodu do takiego stanu technicznego jest co najmniej żenujące. A co z ekologią? Wyliczenia kolegi BartBartez mówią same za siebie. :-? szumi nie ulega wątpliwości, że Twój samochód wymaga gruntownego remontu silnika z którym nie ma na co czekać. Pozdrawiam Igor.
kml:
IgoReCzeK, no ale napisz mu co mu DOKŁADNIE dolega :roll:
IgoReCzeK:
--- Cytat: "kml" ---no ale napisz mu co mu DOKŁADNIE dolega :roll:
--- Koniec cytatu ---
Witam ponownie. Dokładnie...to nie wiem, bo nie widziałem samochodu na oczy, ale zbierając dane na forum, to tu, to tam, obstawiam uszczelniacze zaworowe i pierścienie na tłokach z głowicą. Przy takiej kompresji jaką kolega szumi podał w innym temacie sprawa uszczelniaczy zaworowych nie załatwi sprawy, bo olej przenika do cylindrów i się tam spala podczas pracy sinika. To co napisałem jest tak banalne, że aż sam się sobie dziwie, że dałem się do tego podpuścić. <glupek2> Taki post nic nie wnosi do tematu, bo informacja jest tak ogólna jak naświetlenie problemu przez "wołającego o pomoc", który chyba z założenia odpuścił sobie jakiekolwiek remonty silnika. Z racji mojego ekologicznego podejścia do otoczenia nie będę nikomu polecał wymiany oleju na półsyntetyczny czy mineralny tylko po, to by ratować silnik nadający się do remontu. Pozdrawiam Igor.
Nawigacja
[#] Następna strona