Autor Wątek: Problem z odpalaniem  (Przeczytany 4521 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tauzen

  • Gość
Problem z odpalaniem
« Odpowiedź #15 dnia: 12 Marzec 2009, 11:15:56 »
witam ok sprawdziłem i wszystkie przewody są wpięte tak jak mają być a mam takie pytanie jak odkręce klapke z piltru paliwa i bede kręcił w tedy to powinna benzyna sie pokazać wylecieć?zgadza się?jak by sie nie pokazała to może wtedy ta pompa paliwa coś nie tak? zabardzo się nie znam i pytam:-( i prosze o info jaki rozmiar jest klucza do swiec.prosze o dalsze rady:-) z góry dzięki pozdrawiam

tauzen

  • Gość
Problem z odpalaniem
« Odpowiedź #16 dnia: 16 Marzec 2009, 15:48:45 »
dałem auto do warsztatu i po 2 dniach okazało sie ze to pompa paliwa wysiadła i teraz musze kupic pompe ale całą z tym smokiem bo tamta cała sie rozsypała prosze o pomoc jaka pompe kupić z innego modelu hyundaia też pasują ? pilne pozdrawiam

Pyros

  • Gość
Problem z odpalaniem
« Odpowiedź #17 dnia: 16 Marzec 2009, 18:51:11 »
Jakby co mam nową pompę,spr priva :mrgreen:

tauzen

  • Gość
Problem z odpalaniem
« Odpowiedź #18 dnia: 16 Marzec 2009, 22:05:41 »
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=575647373
czy taka pompa bedzie pasować? do mojego prosze o pomoc
mam Hyundai s coupe 1.5 94r

on86

  • Gość
Problem z odpalaniem
« Odpowiedź #19 dnia: 04 Maj 2009, 22:43:18 »
Ja mam pytanie co do pompy paliwa. Mianowicie czy jest przymocowana do baku czy w baku, jak ją można wyciągnąć (tzn. czy trzeba ściągać bak) ?? ?? ??

Pojawił się u mnie następujący problem, gdy wracałem od brata zabrakło mi paliwa i auto zgasło. Zalałem więc 5l z kanistra i co... nie chce odpalić ;/ . Auto poszło na hol :-( Sprawdziłem świece-ok, wykręciłem listwę z wtryskami-podają paliwo. Ciekawią mnie dwie rzeczy: przy próbie odpalenia powinno zalać świece, tzn. powinny być mokre, a są suche; i druga: kupiłem nowe świece i tak samo jak na starych wydaje mi się, że iskra jest trochę słaba. Miałem założone NGK BKR6ES, a w chwili obecnej mam NGK BKR5ES-11. Jakieś sugestie??

Pyros

  • Gość
Problem z odpalaniem
« Odpowiedź #20 dnia: 05 Maj 2009, 00:10:52 »
Żeby dostać się do pompy paliwa musisz zciągnąć bak. Innej mozliwości niestety nie ma.

harabin

  • Gość
Problem z odpalaniem
« Odpowiedź #21 dnia: 05 Maj 2009, 00:48:45 »
Cytat: "Pyros"
Żeby dostać się do pompy paliwa musisz zciągnąć bak. Innej mozliwości niestety nie ma.


Ściągnąć bak, wyjąć całe te ustrojstwo z baku. Jak już mamy6 cały ten moduł to odpinamy jeden kabelek który jest na wsuwkę a drugi jest przylutowany, następnie trzeba odgiąć dwa chwytaki które trzymają pompkę. Trochę roboty jest, trzeba pamiętać że to nie OPEL gdzie pompka jest koło baku :D

Odnośnie mierzenia ciśnienia, proponuję skombinować obojętnie jaką, ale dobrą pompkę i podłączyć ją oczywiście przez filterek do listwy wtryskowej no i jeszcze pod akumulator i odpalamy :D W ten sposób sprawdzimy czy winą niemożności odpalenia jest pompka która jest w baku bez niepotrzebnego trudzenia się z jej wyjmowaniem. ;-)

Szczerze mówiąc to ja mam właśnie taki problem że na benzynie mi nie chce palić tzn złapie ale odrazu gaśnie( a pompka pracuje jak głupia), ale myślę że w moim przypadku to będzie raczej wina STAGa niż pompki <co?>

on86

  • Gość
Problem z odpalaniem
« Odpowiedź #22 dnia: 05 Maj 2009, 14:04:22 »
Cytat: "Pyros"
Żeby dostać się do pompy paliwa musisz zciągnąć bak. Innej mozliwości niestety nie ma.
No to kaplica bo nie mam ani kanału, ani garażu ;/

psy si tec

  • Gość
Problem z odpalaniem
« Odpowiedź #23 dnia: 05 Maj 2009, 14:19:58 »
z ja mam tez taki problem:mam na benzyna plus lpg.na gazie zawsze odpala a jak przelacze na bezyne to lapie zawsze przy duzej predkosci przy malej nie zawsze tylko go dusi.jak wylacze silnik na bezynie to niekiedy nie chce zapalic moze to byc pompka? ale jak juz zaskoczy benzyna to idzie bez problemu ciagle

ale zaraz przez filter paliwa widac chyba czy jest paliwo z pompki pompowane

on86

  • Gość
Problem z odpalaniem
« Odpowiedź #24 dnia: 05 Maj 2009, 15:33:50 »
Panie i Panowie, usterka usunięta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Wczoraj wymieniłem nowe świece na 1 i 3 cylinder, ze względu na brak przedłużki do klucza od świec. Dzisiaj wymieniłem pozostałe dwie świece na 2 i 4 cylinder i oprócz wymiany świec spsikałem "Turbo odrdzewiaczem firmy FORCH" używany również jako kontakt-spray wszystkie połączenia mas z karoserią i niektóre wtyczki. Za pierwszym razem nie odpalił, ale za drugim już tak !! !! !! Teraz już nie wiem czy winą były świece czy połączenia przewodów.

ociec

  • Gość
Problem z odpalaniem
« Odpowiedź #25 dnia: 07 Maj 2009, 13:01:56 »
Z mojego doświadczenia wynika że częstą przyczyną takich usterek jest właśnie niewłaściwy styk lub brak masy - po tych kilkunastu latach warto to przeczyścić. Zwłaszcza połączenie masy akumulatora z nadwoziem jest zaniedbywane.