Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

Problem z odpalaniem

<< < (5/6) > >>

Pyros:
Żeby dostać się do pompy paliwa musisz zciągnąć bak. Innej mozliwości niestety nie ma.

harabin:

--- Cytat: "Pyros" ---Żeby dostać się do pompy paliwa musisz zciągnąć bak. Innej mozliwości niestety nie ma.
--- Koniec cytatu ---


Ściągnąć bak, wyjąć całe te ustrojstwo z baku. Jak już mamy6 cały ten moduł to odpinamy jeden kabelek który jest na wsuwkę a drugi jest przylutowany, następnie trzeba odgiąć dwa chwytaki które trzymają pompkę. Trochę roboty jest, trzeba pamiętać że to nie OPEL gdzie pompka jest koło baku :D

Odnośnie mierzenia ciśnienia, proponuję skombinować obojętnie jaką, ale dobrą pompkę i podłączyć ją oczywiście przez filterek do listwy wtryskowej no i jeszcze pod akumulator i odpalamy :D W ten sposób sprawdzimy czy winą niemożności odpalenia jest pompka która jest w baku bez niepotrzebnego trudzenia się z jej wyjmowaniem. ;-)

Szczerze mówiąc to ja mam właśnie taki problem że na benzynie mi nie chce palić tzn złapie ale odrazu gaśnie( a pompka pracuje jak głupia), ale myślę że w moim przypadku to będzie raczej wina STAGa niż pompki <co?>

on86:

--- Cytat: "Pyros" ---Żeby dostać się do pompy paliwa musisz zciągnąć bak. Innej mozliwości niestety nie ma.
--- Koniec cytatu ---
No to kaplica bo nie mam ani kanału, ani garażu ;/

psy si tec:
z ja mam tez taki problem:mam na benzyna plus lpg.na gazie zawsze odpala a jak przelacze na bezyne to lapie zawsze przy duzej predkosci przy malej nie zawsze tylko go dusi.jak wylacze silnik na bezynie to niekiedy nie chce zapalic moze to byc pompka? ale jak juz zaskoczy benzyna to idzie bez problemu ciagle

ale zaraz przez filter paliwa widac chyba czy jest paliwo z pompki pompowane

on86:
Panie i Panowie, usterka usunięta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Wczoraj wymieniłem nowe świece na 1 i 3 cylinder, ze względu na brak przedłużki do klucza od świec. Dzisiaj wymieniłem pozostałe dwie świece na 2 i 4 cylinder i oprócz wymiany świec spsikałem "Turbo odrdzewiaczem firmy FORCH" używany również jako kontakt-spray wszystkie połączenia mas z karoserią i niektóre wtyczki. Za pierwszym razem nie odpalił, ale za drugim już tak !! !! !! Teraz już nie wiem czy winą były świece czy połączenia przewodów.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej